טלוויזיה

קורטני קוקס באמירה שזיעזעה את מעריצי חברים

כוכבת חברים הרעידה את אמריקה עם ראיון שבו חשפה כי היא לא זוכרת כמה חלקים מהתקופה של הסדרה
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
השחקנית האמריקאית, קורטני קוקס המוכרת בדמות מוניקה גלר מחברים הטילה פצצה וחשפה כי לא זוכרת הרבה דברים מהתקופה שבה היא הצטלמה לסדרה, כך חשפה בראיון לווילי גייסט מ-Today's. 
קוקס (57) התראיינה ושיתפה שהיא הבינה שיש הרבה פערים בזיכרון שלה כשהופיעה בפרק האיחוד של הסדרה במאי 2021. ושיתפה כי: "הייתי צריכה לראות את כל עשר העונות כי כשעשיתי את האיחוד ונשאלתי עליו, הגבתי 'לא זוכרת שהייתי שם, לא זוכרת שצילמתי כל כך הרבה פרקים". 
 
"אני רואה את זה בטלוויזיה לפעמים ואני עוצרת 'אלוהים אדירים, אני לא זוכרת את זה בכלל'", הוסיפנ קוקס. "אבל זה כל כך מצחיק." היא הודתה שיש לה "זיכרון רע" והיא לא זוכרת הרבה דברים מחייה מעבר לצילומי הסיטקום האיקוני. "זה ממש בסיסי," היא צחקה. "אני לא זוכרת שום טראומה בילדותי, אבל יש לי, כאילו, שלושה זיכרונות. אני לא יודעת. אני לא יודעת למה."
בחודש מאי האחרון התאחדו החבורה הכי מגניבה על המרקע לפרק איחוד והצליחו להחיות את מיליוני המעריצים של הסדרה. קורטני קוקס נרתמה למשימה ואליה הצטרפו שאר השחקנים, ליסה קודרו, מת'יו פריד, דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון ומאט לבלק.
סכום הכסף הכולל שהוצע על השחקנים עמד על 20 מיליון דולר. כל אחד מששת חברי השחקנים קיבל 3 עד 4 מיליון דולר על הפרק, כשהוול סטריט ג'ורנל דיווח כי בהצעה המקורית  הוצע להם מיליון דולר לכל אחד אך הם דחו את ההצעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה