טלוויזיה

68 מיליון צפיות ב-4 ימים: "משחק הדיונון 2" שוברת שיאים

"משחק הדיונון" הסדרה הקוריאנית של נטפליקס כובשת את הקהל ומקבעת שיא חדש. ענקית הסטרימינג חושפת שבתוך ארבעה ימים צפו בסדרה 68 מיליון צופים כשבנוסף היא דורגה במקום הראשון ב-92 מדינות ברחבי העולם 
מערכת ice | 
משחקי הדיונון 2 (צילום יוטיוב/ Netflix)
עונתה ה-2 של "משחק הדיונון" הלהיט הקוריאני של נטפליקס, סחפה את המעריצים ברחבי העולם כשהגיעה במהירות לצמרת רשימת הטופ 10 העולמי בזכות נתון של 68 מיליון צפיות בשבוע הבכורה מה שגם זיכה אותה במקום הראשון ב-92 מדינות.
הסדרה שברה את שיא הצפיות בשבוע הבכורה והגיעה לרשימת התכנים הפופולריים ביותר בזמן שיא.  נתוני הצפייה המרשימים הגיעו בעקבות קמפיין קידום שנמשך חודשים וכלל פעילויות מעריצים ביותר מ-25 מדינות ב-6 יבשות.
אירועים מרכזיים ב-10 מדינות משכו 6 מיליון מעריצים אונליין ו-52,000 משתתפים באירועים פיזיים, כולל כ-37,000 משתתפים ו-1,700 שומרים ורודים בתחרויות, מבוכים ומשחקים ייחודיים בהשראת הסדרה. פעילות המעריצים והחוויות יצרו 3 מיליארד הופעות בערוצים החברתיים הגלובליים של נטפליקס בחודשים שקדמו לבכורה של עונה 2 ואף עלו על ההופעות של עונה 1.
משחק הווידאו "Squid Game: Unleashed", שנוצר על ידי נפטליקס וליווה את עונה 2 הגיע לצמרת הדירוג. המשחק דורג כמשחק הפעולה מספר 1 באפסטור ב-57 מדינות וכמשחק החינמי המוביל ב-24 מדינות. לראשונה, שחקנים במשחק יכלו לזכות בפרסים בתוך המשחק על צפייה בעונה 2.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה