טלוויזיה

נטפליקס שוברת שיאי צפיה: זה השידור שישנה את עתיד הספורט?

נטפליקס קובעת בחג המולד שיא צפיה חדש עם למעלה מ-24 מיליון צופים בשידור משחקי ליגת הפוטבול בארה"ב, NFL. הפעם גם לא נרשמו תקלות
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
בערב חג המולד, נטפליקס שברה שיאים חדשים כאשר השיקה שידור בלעדי של משחקי ה-NFL (ליגת הפוטבול הלאומית). שיא הצפייה ביום אחד, עם למעלה מ-24 מיליון צופים, הוכיח כי נטפליקס יכולה להצליח בשיווק ספורט בשידור חי. השידורים לא רק העלו את העניין במשחקי ה-NFL אלא גם הדגישו את המעבר של נטפליקס אל עולם הספורט, תחום שצפוי להוות חלק מרכזי בעתיד האסטרטגי של החברה.
המהלך, שהגיע על רקע תחרות גוברת בשוק הסטרימינג, מציב את נטפליקס בחזית המהפכה הדיגיטלית של הספורט. החברה, שבעבר הייתה ידועה בעיקר בזכות תוכן טלוויזיוני וסרטים, מציעה כעת שירותי סטרימינג של ספורט חי, ולקחה צעד נוסף בהרחבת היצע התכנים שלה. הבחירה בשידור משחקי NFL ביום חג המולד לא הייתה מקרית – מדובר ביום בעל פוטנציאל גבוה לצפייה, והצלחה כזו תומכת בהשפעתה של נטפליקס על שוק הספורט.
 
השידור של נטפליקס הפעם נמנע מהתקלות הטכניות שפגעו בשידור הקודם של זירת האגרוף בין ג'ייק פול ומייק טייסון.
השידור בחג המולד מספק לנטפליקס יתרון בתחרות מול שירותים אחרים כמו Amazon Prime Video ו-Apple TV+, שמתמקדים אף הם בהשגת זכויות שידור של אירועי ספורט גדולים. ההצלחה הזו של נטפליקס מסמנת את התחזקות החברה ככוח חדש ומוביל בתחום הספורט החי, ומבשרת על עתיד שבו שירותי סטרימינג עשויים להשתלט על הדרך שבה אנו צופים באירועים ספורטיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה