טלוויזיה

החרם של ינון מגל נכשל? בנק לאומי עקף אותו בסיבוב

ינון מגל הוביל ביולי חרם מתוקשר מאוד על בנק לאומי. הבנק הגיב מהר, כמות הלקוחות ביולי זינקה ועם דוחות הרבעון השלישי הנתונים נחשפים: הרווח הנקי העצום של הבנק והדיבידנד המטורף שיחלק
מערכת ice | 
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
החרם שהוביל ינון מגל על בנק לאומי ביולי לא הניב את התוצאות הרצויות מבחינתו: בנק לאומי הפך אותו לניצחון שיווקי והרוויח מכל הכיוונים: לא רק שהוא לא נפגע מהחרם, אלא שעם תגובה שיווקית מהירה הבנק רשם זינוק בהכנסות, ברווחים ובמספר הלקוחות.
החרם התחיל אחרי שמגל, מגיש תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, יצא בקמפיין נגד בנק לאומי לאחר שהבנק לא שידר את קמפיין עומר אדם בערוץ 14. מגל, בתגובה, שיתף מאות הודעות של צופים שהביעו תמיכה בחרם.

רגע אחרי הכרזת החרם של ינון מגל, הבנק יצא בקמפיין חדש ואף הכריש על שיא מצטרפים לבנק לאומי בחודש יולי בעשור האחרון.

בסוף הרבעון השלישי, הנתונים לא משקרים: הצמיחה של בנק לאומי פנומנלית. הבנק הצהיר על שיא חדש בכמות הלקוחות – 7,930 לקוחות חדשים הצטרפו לבנק באותו חודש שבו החרם התחיל.  הכנסות הבנק ברבעון השלישי קפצו ב-15% ל-4.5 מיליארד שקל, הרווח הנקי זינק בקרוב ל-30% ל-2.3 מיליארד שקל והבנק יצ'פר את בעלי המניות בדיבידנד של קרוב למיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה