טלוויזיה

מנחה הטלוויזיה האהוב עבר אירוע לבבי קשה: "הרגשתי שהמוות קרוב"

ג'רמי קלארקסון, העיתונאי ומנחה הטלוויזיה הפופולרי חשף כי עבר אירוע לבבי קשה במהלך חופשה: "מצבי התדרדר בפתאומיות"
מערכת ice |  1
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'רמי קלארקסון, העיתונאי והמנחה לשעבר של תוכנית הטלוויזיה האהובה "טופ גיר" בן ה-64, שמגיש כיום את תוכנית ההמשך "המסע הגדול", חשף באומץ בטור שכתב ל"סאנדיי טיימס" כי הוא עבר אירוע לבבי קשה בזמן שהיה בחופשה, בו הוא סיפר כי בן רגע מצבו "התדרדר בפתאומיות".
לטענת קלארקסון, הוא הרגיש לחץ בחזה ותחושה שהאוויר נדחס, כמו גם תחושה של מחטים בידו השמאלית, מה שמצביע על התקף לב. למרות זאת, לטענתו הרופאים טענו כי אינו קיבל התקף לב. 
מנחה הטלוויזיה והמגיש האהוב סיפר כי כי הוא פונה מיד באמבולנס לבית החולים, שם הוא טופל ויצא מכלל סכנה. הכל קרה בזמן חופשה אליה יצא באוקיאנוס ההודי. קלארקסון שחזר את הרגעים הקשים וסיפר כי הוא פתאום חווה תחושה מוזרה, וקם ממקומו כדי לוודא שהוא מצליח ללכת על רגליו.
לאחר מכן, ניסה לרדת במדרגות אבל לא הצליח ונאלץ להחזיק בידו של אדם שעבר שם כדי שיעזור לו לרדת במדרגות. האירוע קרה רגע לפני שחזר לביתו. בהמשך, קלארקסון התאושש מעט, אך בדרכו הביתה הוא סיפר כי "מצבי התדרדר בפתאומיות".
"התעוררתי בבוקר ולא הרגשתי טוב. הייתי דביק והיה לי לחץ בחזה", סיפר העיתונאי וטען כי בהמשך נלקח באמבולנס לבית החולים, שם בדקו את מצבו ושללו שחווה התקף לב. בצילום שעשו לו, גילו שאחד העורקים שהזינו את הדם בלבו נחסם לחלוטין. הוא עבר צינתור ושחורר לביתו.
בהמשך, טען כי הרגיש ש"המוות קרוב". בסוף הטור שכתב, הודה קלארקסון לצוות הרפואי שטיפל בו בבית החולים הודות לכל האנשים האדירים האלה בג'ון רדקליף באוקספורד ולכל המכונות יוצאות הדופן שלהם - אני כאן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ללא תמונת האיש? (ל"ת)
    רינה 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור