טלוויזיה

מגישת החדשות האהובה מתרגשת: "נצנוץ של תקווה"

מירי מיכאלי נרגשת לקראת סוכות: "בחג הסוכות אנחנו מוזמנים לצאת מהקבוע אל הארעי, מהבית שנחשב בטוח לדירה זמנית שברירית, הקבוע והבטוח מתערבב עם הזמני והשברירי. וחשבתי שהכרח לה לסוכה כשרה שאפשר יהיה לראות דרך הסכך שלה את הכוכבים והחלטתי שבעבורי זה מסמל את זו שאנחנו כל-כך זקוקים לו"
מערכת ice |  3
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)

מגישת i24news, מירי מיכאלי, ידועה כמי שמחוברת לדת היהודית כבר הרבה מאוד שנים, כך שזה לא מפתיע שרגע לפני חג סוכות אמש (רביעי) היא שיתפה בתחושות שלה בחג הקדוש לעם היהודי.

מיכאלי כתבה: "הקבוע, כמה הוא בטוח. הוא נוח, יציב, תמיד שם, ברור מאוד. הוא גם לעתים צפוי ומובן מאליו. הארעיות שאנחנו חווים עכשיו- מצב הבינתיים הנורא- עד שישובו החטופות והחטופים, עד שיחזרו החיילים, עד שישובו המפונים לבתיהם, עד שיחזרו החיים למסלולם, עד שסוף סוף יהיה פה יותר שקט".
 



עוד המשיכה: "בחג הסוכות אנחנו מוזמנים לצאת מהקבוע אל הארעי, מהבית שנחשב בטוח לדירה זמנית שברירית, הקבוע והבטוח מתערבב עם הזמני והשברירי. וחשבתי שהכרח לה לסוכה כשרה שאפשר יהיה לראות דרך הסכך שלה את הכוכבים והחלטתי שבעבורי זה מסמל את זו שאנחנו כל-כך זקוקים לו".

לסיום היא כתבה על רקע התמונה שלה עם ילדיה בתוך הסוכה בחצר ביתם: "בחג הסוכות הזה, שנה אחרי שהכל התהפך והפך ארעי, נביט על הכוכבים דרך הסכך ונראה אותו שם למעלה- נצנוץ של תקווה".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני מוכן.
    7-7-7. 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם המנחה הזו הייתה מסתפרת לה קצוץ זה היה מביא להם הרבה יותר צופים משידור החיסול הזה.
    סגור
  • 2.
    ניוז 24
    אלונה אלון 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבינה לא אורן ויינגפלד לא משדר יותר ?
    סגור
  • 1.
    הבלונדה מלונדון...
    חלי 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגרוזינית עם האף של נשר,מפחידה ילדים קטנים במסדרון חשוך. ...אמאאאא
    סגור