טלוויזיה

מיכל אנסקי חושפת בכאב: "בגלל זה קיבלתי את השיתוק בפנים"

מיכל אנסקי, חזרה לשפוט בעונה החדשה של "מאסטר שף", וחשפה את השינוי בעונה הקרובה ("שנים הייתי מוסלת על ידי חיים כהן"),  ואת הסיבה לשיתוק שחטפה בפניה: "חצי מהפנים שלי הפכו פתאום למשותקים. איבדתי את חוש הטעם שלי"
מערכת ice | 
מיכל אנסקי במאסטר שף (צילום ערן לוי)
מיכל אנסקי, חזרה לשפוט בעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12, אחרי תקופת היעדרות, כאשר שלושת השופטים שהיו עמה במשך שנים - חיים כהן, אייל שני וישראל אהרוני, עזבו את התוכנית ובמקומם הצטרפו לרותי ברודו שנשארה , אנסקי, אבי ביטון ויובן בן נריה.
רגע אחרי פתיחת העונה, אנסקי ערכה היום (שני) התארחה בפודקאסט החדש של "ישראל היום", החיים כסטארט אפ", במסגרתו דיברה על מספר נושאים בהם העובדה שהיא השופטת המובילה העונה, והשיתוק שהגיע בפתאומיות לפניה.
על העונה החדשה של "מאסטר שף" אמרה מיכל אנסקי: "שנים הייתי מובלת על ידי חיים כהן. הלכתי על תוכנית חדשה, הפעם אני מובילה וזה מפחיד ממש. אני חושבת שזו העונה הכי טובה שלי".
אנסקי חשפה בכאב כי ההחלטה ללכת לדרך עצמאית גבתה ממנה מחירים קשים, וטענה כי זו הסיבה שהיא קיבלה את השיתוק בפניה: "אני המותג של עצמי, ובגלל זה קיבלתי את השיתוק בפנים. זה היה על חשבון הבריאות הפיזית והנפשית שלי. לא שמתי לב לבריאות הגופנית והנפשית שלי בגלל גרידיות, ואז הופיעה השחיקה הזו בגוף שלי. חצי מהפנים שלי הפכו פתאום למשותקים. איבדתי את חוש הטעם שלי, איבדתי למעשה את מקורות הפרנסה שלי. 12 עונות של מאסטר שף הייתי עם כדורי שינה נרדמת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה