טלוויזיה

האמא הכי וולגרית בטלוויזיה מציגה צד שונה ומפתיע: "אישה חמה ואוהבת"

קשה לדמיין את שוש פוליאקוב, כוכבת תוכנית הסאטירה "מה שתגידו" ואימה הוויראלית של יעל פוליאקוב כסבתא חמה, רכה ואוהבת. אבל, עדות מפתיעה מתוך המשפחה מגלה כי "שוש המקללת" היא אישה מאוד שונה בין כותלי הבית. מי החליט לסנגר עליה?

מערכת ice | 
שוש פוליאקוב (צילום אינסטגרם)
שוש פוליאקוב, אימא של יעל פוליאקוב ואלמנתו של ישראל (פולי) פוליאקוב ז"ל מהגשש החיוור, ידועה בסגנון הדיבור המושחז והמשתלח שלה. אבל, הסבתא שהפכה את הפה חסר הרסן שלה לסימן היכר ואת דמותה המקללת לקאלט, רחוקה מאוד מתברר מהתדמית שבנתה לעצמה.
בראיון לגיליון המודפס של ידיעות אחרונות ול-YNET+, נכדה, יונתן פוליאקוב, בנה הבכור של יעל ומי שנוהג להתארח בעצמו בתוכנית "מה שתגידו", חושף צד רך ומסור של מי שהואשמה בוולגריות ונתפסה כאם שיורדת לחיי בתה.
"שוש האמיתית היא אישה חמה ואוהבת" מבהיר יונתן לגבי סבתו חסרת המעצורים ומוסיף, "סבתא באמת נתנה את כל הלב. היא ממש גידלה אותי. הייתה מקריאה לי סיפורים, לוקחת אותי למקומות, יושבת איתי כל הזמן, תמיד היא הייתה אוזן קשבת".  
יונתן אף הוסיף מהם היתרונות לדעתו בסבתא שמרבה לקלל: "לפעמים אנשים מאוד לא אוהבים את הקללות האלה אבל זה מה שמאפשר את הקלילות איתה, כי לסבתא מקללת אפשר להגיד הכל".
בראיון לרתם איזק, יונתן מבהיר גם מה יחסו לאימו שילדה אותו בגיל 24 והעידה שהייתה אימא לא טובה. בניגוד להערכת יעל, נראה שיונתן מתבונן על אותן שנים בסלחנות והכלה ומעיד שאימו הייתה אימא טובה מאוד שעשתה בשבילו הכל ומצהיר שלא היה מחליף אותה בעד שום הון שבעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה