טלוויזיה

מגיש קשת 12 לשעבר נגד התקשורת: "לא מביא לייקים"

דרור גלוברמן פתח את דבריו בטון תקיף וכתב: "את זה לא יראו לכם בטלוויזיה וגם לא ברשתות, תפילת נעילה בכיכר אתרים בתל אביב. מלא מתפללים, חלקם רציניים, חלקם קצת פחות, חלקם הגיעו מהים ועצרו בדרך, כי אם איזה אידיוט היה מנסה לחצוץ או בא עם ארטיק להכעיס, הייתם שומעים על זה, שרים היו מגיבים והבוטים היו חוגגים"
מערכת ice |  2
דרור גלוברמן (צילום אריק סולטן)
התיעוד המרתיח של אדם הנכנס לאזור הנשים בתפילה בהפרדה שנערכה במהלך יום הכיפורים כאשר הוא נראה אוכל קרטיב לעיני כל המתפללות עורר כעס ענק, אבל מגיש קשת 12 לשעבר, דרור גלוברמן רתח על כך שבזה בלבד עשתה התקשורת ולא מקרים נדירים של אחדות שנראו ברחובות.
גלוברמן פתח את דבריו בטון תקיף וכתב: "את זה לא יראו לכם בטלוויזיה וגם לא ברשתות, תפילת נעילה בכיכר אתרים בתל אביב. מלא מתפללים, חלקם רציניים, חלקם קצת פחות, חלקם הגיעו מהים ועצרו בדרך".

עוד הוא המשיך: "גברים, נשים וטף, אלה שרוצים להתפלל מבלי להתערבב מצאו את מקומם, מחיצות אין, כיסאות יש. כולם התקבלו על ידי המארגנים מבית הכנסת, תפילה לשלום חיילנו והשבת החטופים, וכיפה, אפס ויכוחים ורק תפילה ביחד, לכולם זה בא טוב".
לסיום דבריו טען: "כי אם איזה אידיוט היה מנסה לחצוץ או בא עם ארטיק להכעיס, הייתם שומעים על זה, שרים היו מגיבים והבוטים היו חוגגים. אבל הסיכון של המסר המתון הזה לחרוך את הרשת הוא אפס, מתון לא מביא לייקים. לפני כניסת החג כתבו פה 'תל אביב עיר אנטישמית, שונאת דתיים'. שאלתי מישהו : 'היית?', 'לא אבל קראתי'. הלוואי שיראה גם את האפשרות הזאת"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חדש לך שהתקשורת באה לסכסך? זה בדיוק
    אחות 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה שאנחנו מתכוונים באמרנו תשקורת
    סגור
  • 1.
    התקשורת היהודית הישראלית
    צפוני 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאט לאט האסימון ירד, וכל העם ימין ושמאל יגלו מה עוללה התקשורת היהודית הישראלית העלובה לעם הישראלי.
    סגור