טלוויזיה

מגישת חדשות 12 בחרדה בשידור חי: "הסתיימה התכנית וברחתי"

יעל אודם שיתפה: "כשנרגעו היירוטים האינסופיים נכנסתי שוב לאוטו לפקק מטורף ושוב אזעקות ושוב לבד והפעם בין הנתיב צפונה לנתיב דרומה ואי אפשר היה לסבול את זה. רק רציתי קירות וגג וזה לא נגמר. נצח. שעה לפני זה באולפן, אמרתי בשידור שאני מפחדת שתתפוס אותי אזעקה בדרך חזרה הביתה. הסתיימה התכנית וברחתי"
מערכת ice | 
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מדינת ישראל הייתה נתונה אמש (שלישי) למתקפת טילים קשה מצד איראן שלא פסחה כמעט על אף ישוב ובין היתר גם על אף איש או מערכת תקשורת בארץ. יעל אודם, מחדשות 12, שיתפה את רגעי הבהלה שחוותה.
אודם רשמה: "רק רציתי שזה יפסק, שמישהו יעצור את זה ורק לא להרים את העיניים כדי לא לראות שזה בכיוון שלי. פחד מוות. שעה של פחד מוות. אני יודעת שלהם היו 22 שעות כאלה, עם מחבלים מעבר לדלת , אבל זה לא גרם לי לפחד פחות. באזעקה הראשונה נצמדתי לזוג צעיר ובעיקר דיברתי לעצמי".

היא המשיכה ורשמה: "בשניה שכבתי לבד מתחת לגדר הפרדה ואחרי עשר דקות ראיתי חיילת. החלטתי שאני מתקרבת אליה העיקר לא להיות לבד. רצתי עשרים מטר קדימה והחיילת היא בת דודה שלי, עם כל המשפחה שלה! משפחה שלי! וזה היה כל כך מפתיע שצחקנו ואז עוד יותר צרחנו".
לסיום כתבה: "כשנרגעו הירוטים האינסופיים נכנסתי שוב לאוטו לפקק מטורף ושוב אזעקות ושוב לבד והפעם בין הנתיב צפונה לנתיב דרומה ואי אפשר היה לסבול את זה. רק רציתי קירות וגג וזה לא נגמר. נצח .שעה לפני זה באולפן, אמרתי בשידור שאני מפחדת שתתפוס אותי אזעקה בדרך חזרה הביתה. הסתיימה התכנית וברחתי. פעם הבאה אברח מהר יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה