טלוויזיה

בשידור חי: כל מגישי החדשות בישראל נמלטו למקלטים

מגיש וכתב חדשות 12 ירון אברהם העלה סלפי עם יונית לוי מהמיגונית בנווה אילן, העיתונאי תמיר מורג שיתף כיצד הופעל השידור בערוץ 14 בצל האזעקות וההתראות, כשהוא מראה תמונה של כל הצוות במיגונית. וגם: מה עשו בכאן 11?
מערכת ice |  1
חדשות 13 חדשות 12 (צילום צילום מסך 12 13)
ערב חריג ביותר עבר על מדינת ישראל אמש (שלישי) בצל מתקפת הטילים חסרת התקדים של איראן, ההתראות נשמעו בכל מקום במדינה, כולל גם באולפני החדשות. אבל איך התנהלו הצוותים השונים בצל המתקפה?
מגיש וכתב חדשות 12 ירון אברהם העלה סלפי עם יונית לוי מהמיגונית בנווה אילן, מבקר הטלוויזיה עינב שיף כתב: "לא זוכר מקרה שבו אולפן חדשות 12 בנוה אילן למעשה מושבת במשך דקות ארוכות ומה שמתפקד זאת נקודת שידור בקרית שמונה עם מיקרופון וחצי ודני קושמרו שסוחב שידור כאילו זה אירוע ב-4 בבוקר. מופרע לגמרי".

העיתונאי תמיר מורג שיתף כיצד הופעל השידור בערוץ 14 בצל האזעקות וההתראות, כשהוא מראה תמונה של כל הצוות במיגונית: "כך נראתה הערב מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 בזמן מתקפת הטילים האיראנית. לילה טוב ושקט, ימים היסטוריים לפנינו"
 
בכאן, תאגיד השידור הישראלי: עם תחילת מתקפת הטילים האיראנית על ישראל, אוחדו כל רשתות הרדיו של כאן עם שידורי כאן 11. חטיבת החדשות המשיכה לשדר מכל המוקדים בגל פתוח.  בזמן מתקפת הטילים עברו המגישות אילה חסון ומיכל רבינוביץ ואיתם הכתבים והפרשנים למרחב מוגן שהוכן מבעוד מועד בסמוך לאולפן בירושלים, ומשם שידרו במהלך המתקפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוסר האחריות שלוקחים ערוצי התקשורת מקומם
    אורי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעומת, עודף האחריות במצב רגיל, אם התקשורת לוקחת על עצמה תפקיד כזה גדול בחברה הישראלית, עליהם להמשיך לשדר ויהי מה, רוצים אחריות בשגרה קחו אחריות בעיתות חרום, וכמו החיילים והשוטרים ואנשי כוחות הבטחון שימו כפלס"ט ואפוד ויאללה
    סגור