טלוויזיה

צחי הלוי חוגג יום מאושר: "השמש, הים החמצן והאדמה שלי"

השחקן צחי הלוי כתב באינסטגרם שלו: "מזל טוב אהובה יפה שלי, את השמש, הים החמצן והאדמה שלי, וכמו שז׳וז׳י אומר, אנחנו אוהבים אותך עד השמים,הכוכבים, הירח ,וכל היקום כולו", אהריש הגיבה לו: "אתם החיים שלי האוויר שלי לנשימה . אהוב שלי אני אוהבת אותך"
מערכת ice | 
צחי הלוי (צילום מיכאל טופיול)
אחרי שספג אמירות גועליות כמו “מתבולל”, השחקן האהוב צחי הלוי שיצא להילחם בלי לחשוב פעמיים ב-7 באוקטובר, השבת הארורה בה פרצה מלחמת 'חרבות ברזל', ובהמשך נכנס לעזה, התפנה לברך את זוגתו לוסי אהריש לרגל יום הולדתה ה-43.
הלוי כתב באינסטגרם שלו: "מזל טוב אהובה יפה שלי, את השמש, הים החמצן והאדמה שלי, וכמו שז׳וז׳י אומר, אנחנו אוהבים אותך עד השמים, הכוכבים, הירח ,וכל היקום כולו", אהריש הגיבה לו: "אתם החיים שלי האוויר שלי לנשימה . אהוב שלי אני אוהבת אותך".

לא מכבר הוא סיפר בראיון למאקו עם יפעת הללי: “היו רגעים שנגיד אחרי שלושה ימים ברצועה אני חוזר ולוקח את אדם לגן לפני שאני חוזר שוב לבסיס. אני זוכר שבכל כניסה התפללתי ואמרתי, בבקשה שאני לא אעציב את הילדים שלי ואת לוסי. זו הייתה המנטרה שאמרתי לעצמי".
הוא גם טען: "כשמזמינים אותי להרצאות שואלים אותי, ‘מה השיח בבית?’ אני מנסה להסביר שהשיח הוא לא מוסלמים ויהודים, השיח הוא אמת, ויש אמת אחת. בן אדם שרצח מישהו הוא רוצח, זה לא משנה מאיפה הוא מגיע. וצדק זה צדק, וצריך לעשות צדק. צריך לבוא בחשבון עם כל מי שהיה מעורב ב־7 באוקטובר”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה