טלוויזיה

מגיש הטלוויזיה האהוב חושף: "מקבל המון איומים, יש סביבי אבטחה"

מגיש הטלוויזיה הצרפתי, ארתור אסברג, מביע תמיכה בלתי ניתנת לפשרות בישראל מאז ה-7 באוקטובר, ובעקבות כך חווה אנטישמיות, איומים על חייו ומתקפות מצד קולגות. כעת הוא חושף: "יש סביבי אבטחה 24 שעות ביממה, וגם סביב משפחתי. פוליטיקאים ומשפיענים קראו להחרים את התוכנית שלי, אבל הרייטינג שלי רק עלה מאז ב-20%"

מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מאז הטבח המזעזע ב-7 באוקטובר, לא מעט עיתונאים ומגישי טלוויזיה בעולם נתפסו באמירות אנטישמיות ודוחות נגד ישראל. אך ישנם בודדים כאלה שמעניקים תמיכה בלתי מתפשרת בישראל. אחד מהם הוא מגיש הטלוויזיה והעיתונאי הצרפתי, ארתור אסברג.
ארסברג נחת אתמול (שלישי) בישראל היישר לתערוכה "אני לא רוצה לשכוח" במוזיאון תל אביב, שם הוא שוחח עם "ישראל היום" וחשף כי מאז ה-7 באוקטובר הוא "מקבל המון איומים על חיי".
ארסברג סיפר על האנטישמיות והכחשת המלחמה בצרפת, דבר אותו הוא חווה גם על בשרו יום יום בשל היותו יהודי במדינה בה האנטישמיות "חוגגת" מזה שנים: "בימים שאחרי 7 באוקטובר התמודדתי מול הכחשה מוחלטת של כל מה שקרה. אנשים אמרו לי שמדובר בשקרים, אמרו שישראל בעצמה הרגה את באי הנובה".
עוד חשף ארתור כי: "אני מרגיש בטוח. יש סביבי אבטחה 24 שעות ביממה, וגם סביב משפחתי. באופן נורמלי, היית מצפה שאחרי מה שקרה היהודים יזכו לחיבוק ולתמיכה, אבל במקום זה מספר מקרי האנטישמיות זינק ב־1,000%. פוליטיקאים ומשפיענים קראו להחרים את התוכנית שלי, אבל הרייטינג שלי רק עלה מאז ב-20%".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה