טלוויזיה

הלם ב"האח הגדול": זה הפייבוריט המפתיע לזכייה בגמר

רגע לפני הגמר הגדול של "האח הגדול", נודע כי מי שהפייבוריט הברור ביותר לזכייה הוא אור בן דוד, כך על פי נתוני חברת MIG Ai. במקום השני הדר שירי, כאשר הפייבוריטית במשך כל העונה, פרידה עוזיאל, רק במקום השלישי. מה דעתכם?
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רגע לפני הגמר הגדול של "האח הגדול" שישודר בשבת הקרובה, ה-21.9, ברשת 13, כאשר שלושה מתמודדים שניסו לכבוש את לבבות המעריצים ינסו לזכות בפרס הגדול - אור בן דוד, הדר שירי ופרידה עוזיאל.
אבל מי הפייבוריט האמיתי לזכייה? ובכן, על פי חברת הניטור MIG Ai, שסקרה את הפעילות ברשתות החברתיות לקראת הגמר ונתוניה פורסו ב"ישראל היום", עולה כי אור בן דוד הוא הפייבוריט המוחלט לזכייה, ובפער גדול מהמתחרים.
במקום השני על פי חברת MIG Ai היא הדר שירי, כאשר פרידה עוזיאל, מי שהייתה הכוכבת הגדולה ביותר בעונה והייתה מלכתחילה הפייבוריטית הגדולה לזכייה, יורדת רק למקום השלישי ומאבדת משמעותית מהפופולריות שלה.
כזכור, בימים האחרונים נודע כי המודחת ה-21 מבית האח הגדול היא מלאני למברסקי. הדיירת בת ה-24 שנכנסה לבית כחלק ממשימה סודית וגילמה דמות בשם גאיה, התחבבה על הקהל וחזרה בהמשך לתוכנית כדיירת אמיתית ששרדה עד לשבוע לפני הגמר.  למברסקי ציינה אחרי ההדחה כי הופתעה מאוד לצאת מהבית והוסיפה שהמודח הבא לדעתה יהיה די.ג'יי שלדעתה "הורס לפרידה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אומרים שאור גיי
    רפי פרץ 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יום דופק איזה מסכת פנים, כל הגוף שלו מגולח, תמיד מנסה להתקרב פיזית לשאר הגברים בבית ומת!!! על עופר ניסים. אם זה נראה כמו, נשמע כמו ומתנהג כמו... אז זה זה.
    סגור