טלוויזיה

חדש על המסך: כל מה שחם ומעניין בטלוויזיה השבוע

מדי שבוע נביא לכם את התכנים החדשים שעולים לשידור בסטרימינג, בפריים טיים ובכלל בשירותי התוכן שאתם צורכים בטלוויזיה. השבוע: החלק השני של העונה החדשה של "אמילי בפריז" ברומא

אפרת קרסנר | 
חדש על המסך (צילום shutterstock)

מזפזפים בין הערוצים ומחפשים המלצת צפייה? מדי שבוע נביא לכם כאן המלצות לכל הסדרות, התוכניות, הסרטים והמשדרים המעניינים שעולים לצפייה במסך הקטן. אלו ההמלצות לשבוע הקרוב.

"אמילי בפריז": חלק 2 של העונה החדשה
החלק הראשון של העונה הרביעית עלה לפני כחודש ב-15 לאוגוסט. כעת מגיע החלק השני של העונה החדשה, שדווקא מתרחש בעיר אירופאית אחרת - רומא. גם הפעם אנחנו צפויים ללוות את אמילי בין שלל נופים מרהיבים, אוכל טוב וגברים חתיכים.
מתי? 12.9
איפה? נטפליקס
"האח הגדול": תוכנית הגמר
הדיירים בבית המפורסם המדינה יוצאים החוצה ובתום השידור הארוך בשבת הבאה אנחנו נדע מי יהיה הזוכה הגדול של העונה ה-14 ויקח הביתה מיליון שקלים. זאת הייתה עונה שנויה במחלוקת, אחרי שההפקה קיבלה לא מעט תלונות על הניתוק בין המתרחש בבית האח בנווה אילן למציאות בה ישנם חטופים אמיתיים שמנותקים מביתם וממשפחתם בעזה. כל זה לא השפיע על הרייטינג של התוכנית, שגם השנה המשיך להיות גבוה.
מתי? 21.9
איפה? רשת 13 ב-21:30
"אגתה: לאורך כל הדרך"
סדרה מקורית של מארוול, 2 פרקים ראשונים בבכורה ולאחר מכן, פרק חדש כל שבוע.
לאחר שמתבגר גותי מסתורי עוזר לה להשתחרר מהכישוף המעוות, אגתה הארקנס הנודעת לשמצה נמצאת מובסת ונטולת כוחות. סקרנותה מתעוררת כשהוא מפציר בה לקחת אותו איתה בדרך המכשפות האגדית - מסכת קסומה של אתגרים, אשר מי שישרוד אותה יזכה בכל מה שחסר לו. יחדיו אגתה והמתבגר המסתורי מגייסים מכשפות נואשות, ויוצאים במורד הדרך הארוכה.
מתי? 19.9
איפה? דיסני פלוס
"המגזין ווג: שנות ה-90"
סיפורו הייחודי של עולם האופנה בשנות ה-90 מסופר דרך עיניהם של עורכי "ווג". הסדרה חושפת את סיפורי העשור שהפך דוגמניות על לידועניות, ומוזיקאים מפורסמים לסמלי סטייל, דרך הוליווד, נשף המט גאלה, היפ הופ, כל פרק בסדרה בת ששת החלקים מתמקד ברגע מכונן בשנות ה-90. עמוסה בשמות החמים ביותר בעולם האופנה ובתרבות הפופ, הסדרה תיקח אתכם למסע מרגש וחוצה יבשות לאורך עשר השנים שחוללו שינוי מהותי בתחום.
מתי? חלק ראשון יעלה ב-13.9, חלק שני ב-20.9
איפה? דיסני פלוס
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה