טלוויזיה

האח הגדול בטירוף: שלוש הדחות דרמטיות ברצף ואורחת מפתיעה

שלושה פרקים רצופים של הדחות: רשת 13 מתכננת פרקים מורטי עצבים של האח הגדול, כאשר תשעת הדיירים בבית האח (פרט ליוסי שהבטיח את מקומו בגמר) בדרך להיפרד מחבריהם כמעט במכה אחת. על הדרך: מודחת טרייה שחוזרת בהפתעה לבית | כל הפרטים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דרמה גדולה תירשם השבוע בבית האח הגדול, שבוע וחצי בלבד לפני גמר האח הגדול, כאשר שמונה דיירים במתח שיא לאחר שיעברו לא פחות משלוש הדחות תוך ארבעה ימים, כאשר רק יוסי פריאנטי - הדייר התשיעי בבית - הבטיח את מקומו בגמר שייערך ב-21.9.
על פי המסורת בתוכנית הריאליטי הפופולארית של רשת 13, לגמר עולים 5 דיירים, מה שאומר שצפויים לנו פרקים מורטי עצבים עם הדחות אחת אחרי השנייה כמעט ברצף, כאשר ככל הנראה ההדחה האחרונה תתקיים בשבוע הבא. הפרקים הבאים: מחר, חמישי ומוצ"ש.
שמונת הדיירים הנותרים: אור בן דוד, דיג'יי שארפ, מיכל מושיב, נועם מדר, דני צ'רבוננקו, מלאני למרסקי, הדר שירי ופרידה עוזיאל - כאשר תתכוננו להיפרד מכמה שמות בולטים וחזקים. ההצבעות ייפתחו כבר ממחר.

בתוך כך, על פי פרסום של ישראל בידור, אורחת מפתיעה מאוד מגיעה לבית האח הגדול כבר בפרק מחר, וזו היא: אמילי קופר שהודחה רק לפני כשבוע וחצי וחוזרת למשימה סודית בבית האח. קופר כזכור לא עצרה מייד לאחר הדחתה וכבר קיבלה תפקיד ראשון במשחק: קופר תגלם את המלכה הרעה ציזקי במחזמר "גבורת המכבים" לצד רינת גבאי, רומי פרנקל, הראל מויאל וכוכב הרשת לירון אופיר. המחזמר יעלה בחנוכה ומציג את סיפור המרד של המכבים ביוון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה