טלוויזיה

חדש על המסך: כל מה שחם ומעניין בטלוויזיה השבוע

מדי שבוע נביא לכם את התכנים החדשים שעולים לשידור בסטרימינג, בפריים טיים ובכלל בשירותי התוכן שאתם צורכים בטלוויזיה. השבוע: עונה חדשה ל"אחיות המוצלחות שלי" 
אפרת קרסנר | 
חדש על המסך (צילום shutterstock)
מזפזפים בין הערוצים ומחפשים המלצת צפייה? מדי שבוע נביא לכם כאן המלצות לכל הסדרות, התוכניות, הסרטים והמשדרים המעניינים שעולים לצפייה במסך הקטן. אלו ההמלצות לשבוע הקרוב.
"המפקדת"
הדרמה הקומית המצליחה מבית כאן 11, תאגיד השידור הישראלי, חוזרת לעונה שלישית ואחרונה. אחרי שפרק הבכורה נדחה, הסדרה תשוב למסכים החל מהשבוע הבא בפרק כפול, ותשודר בימי ראשון ושלישי, אחרי החדשות. בעונה החדשה יהיו 10 פרקים.
מתי? 8.9 בשעה 21:30
איפה? כאן 11
"האחיות המוצלחות שלי: הודו"
סדרת הטלוויזיה בבימויו של גורי אלפי, עוסקת בסיפורן של שלוש אחיות אשר הוריהן עזבו את הארץ, ומתארת את הקשיים והתהפוכות בחייה של כל אחת מהן. הפעם היא חוזרת לעונה חדשה ואחרונה שצולמה בהודו.
מתי? 8.9
איפה? yes

 
"דיוויד צ'ייס והסופרנוס" - מבית HBO
האיש שמאחורי סדרת הטלוויזיה זוכת הפרסים הסופרנוס מדבר על הכל: סרט דוקו בשני חלקים מבית HBO שעוסק בסיפור חייו וביצירתו של דיוויד צ'ייס, יוצר הסופרנוס. מעריצים של הסדרה? אל תפספסו.
מתי? 8.9
איפה? סלקום TV
"מחוברים"
העונה החדשה של תוכנית דוקו הריאליטי במסגרתה המשתתפים מקבלים מצלמה ומתעדים את עצמם ואת חיי הסובבים אותם. הפעם יככבו בה מעיין אדם, גיא זוארץ, יעל פוליאקוב, ליהי טולדנו וזיו קורן. 
מתי? 12.9
איפה? HOT VOD
"לגו מלחמת הכוכבים: לבנות את הגלקסיה מחדש"
הסדרה הבאה מיועדת למעריצים מלחמת הכוכבים וחובבי המרצ'נדייז שלה. כל הגלקסיה מתערבבת לגמרי כאשר רועה נרף פשוט בשם סיג גריבלינג מגלה פריט של הג'די בתוך מקדש סודי. הוא יוצא להרפתקה בעולם חדש בו ישנה גרסה אחרת לגלקסיה שהוא מכיר, החבר'ה הטובים הם הרעים והחבר'ה הרעים הם הטובים. גורל הגלקסיה תלוי בכך שסיג יהפוך לגיבור וידע איך להרכיב מחדש את כל חלקי הגלקסיה.
מתי? 13.9
איפה? דיסני פלוס
מחפשים עוד המלצות לשבועות הבאים? מדי שבוע נעדכן אתכם כאן בתאריכים ובתכנים הכי מעניינים והכי שווים שצפויים לעלות, בשביל שאתם לא תפספסו. צפייה מהנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה