טלוויזיה

שופט רוקדים עם כוכבים מטיל פצצה: זה הריאליטי בו ישתתף בקרוב

שעות ספורות לפני גמר 'רוקדים עם כוכבים', הגיע דוד דביר, השופט המיתולוגי בתכנית הריאלטי, לטיפול ביוטי חדשני וטיפול ריענון בקליניקה היוקרתית של  ד"ר להבית אקרמן, שם חשף לראשונה כי הוא ורעייתו ישתתפו בעונה הקרובה של 'MKR המטבח המנצח' בקשת 12
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
הבוקר (רביעי) שעות ספורות לפני גמר 'רוקדים עם כוכבים', הגיע דוד דביר, השופט המיתולוגי בתכנית הריאלטי, לטיפול ביוטי חדשני וטיפול ריענון בקליניקה היוקרתית של  ד"ר להבית אקרמן, בהרצליה פיתוח.
דביר, הידוע באהבתו לאידיאל היופי ואורך חיים בריא, שיתף את ד"ר להבית אקרמן כי מזה מספר עשורים הוא מנהל אורך חיים צמחוני, משלב הרבה מאוד ספורט ומבלה זמן איכות עם הנכדים. לדבריו: "הזמן עם הנכדים עושה טוב לעור הפנים, יותר מכל טיפול יופי ואסתטי שאעשה- בפרט בתקופה הזו שאנחנו חווים".
דביר, שופט העונה הנוכחית,  הרחיב על הגמר הצפוי הערב בקשת 12 ואמר שיש לו הימור מי הזוג שינצח, אך מנוע מלשתף, והוסיף: "האמת שהשנה כולם טובים ומשמיטי לסתות. אני בעצמי שנים בתחום,  גאה בכל זוג העונה'. עוד חשף דביר כי בקרוב נזכה לראות אותו בפריים טיים נוסף בקשת 12 והפעם עם רעייתו בתכנית 'MKR המטבח המנצח', בהנחיית חיים כהן ורותי ברודו. 
דוד דביר מבקר אצל ד"ר אקרמן (צילום: יח"צ)
דוד דביר מבקר אצל ד"ר אקרמן (צילום: יח"צ)

בין הטיפולים שהספיק דביר לערוך על הבוקר:  טיפול חדשני הנקרא: cellenis natural filler-  PRP,  פריצת דרך המטפלת בחיוניות עור הפנים, באמצעות חומר הזרקה המופק מדם המטופל, אשר צבר פרסים בינלאומיים. בסיום הביקור ד"ר אקרמן פינקה את השופט בסרום החדש שבייצור שהושק לרגל החגים- סרום קפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה