טלוויזיה

דרמת ענק ב"רוקדים עם כוכבים": המתמודד שהגיע לגמר לא ישתתף?

לינוי אשרם נפצעה לפני מספר ימים והדאיגה צופים רבים של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" לגבי כשירותה לפני הגמר. כעת נודע כי פיינליסט נוסף נפצע ואף העביר את הלילה בטיפול נמרץ
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
התוכנית "רוקדים עם כוכבים" מגיעה לשלבים האחרונים לקראת אירוע הגמר הגדול וחתימת עונה טובה נוספת של הפורמט המצליח. נראה שבהפקה סובלים מתקריות פתאומיות רבות ומדאיגות הקשורות לבריאותם של המתמודדים.
אתמול (שלישי) פורסם כי אחת המתמודדות האהובות על הקהל לעונה זו ומי שהגיעה לגמר, לינוי אשרם, סובלת מפציעה בירך ועברה טיפולים במטרה להיות כשירה לגמר. היום נודע כי במהלך הלילה דרמה רפואית נוספת קרתה למתמודד אחר שעלה לגמר.
הפיינליסט בתוכנית טל מורד נפצע גם הוא, לאחר שבמהלך חזרה גנרלית לקראת השידור החי של גמר התוכנית, הוא ביצע מהלך אקרובטי ועל פי ההפקה, נחת לא טוב על הרגל שלו.
לאחר שנפצע, הועבר טל מורד להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של התוכנית, כדי שיוכל לעלות לבמה היום ולהשלים את הנאמבר שלו ושל זוגתו לתוכנית, סנה, במסגרת הגמר הגדול.
הגמר שישודר הערב הביא לגל שמועות רבות בקרב מעריצי התוכנית, באשר למתמודדים והרקדנים שישתתפו בעונה הבאה שלה. למרות שרשימות רשמיות של הכוכבים המלוהקים הבאים שיצטרפו לתוכנית טרם פורסמו, אתמול התקבלו רמזים מעניינים לגבי הקאסט הנוצץ הבא מצד הפיינליסטים של העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה