טלוויזיה

לוסי אהריש נשברת בדמעות בשידור חי: "אי אפשר לסבול יותר"

אהריש אמרה בדמעות בשידור: “ששת החטופים היו בחיים לפני יומיים, כל אלה שמתנגדים לעסקה - תנסו לדמיין את התמונה האחרונה שהאנשים שנרצחים בשבי רואים. אי אפשר לסבול יותר את הדבר הזה, המדינה לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך להקריב את האזרחים שלה. צאו החוצה ותפגינו"
מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ lucyaharish)
מגישת רשת 13 מתקשה להכיל את התוצאות הטראגיות של מלחמות חרבות ברזל ואת האבידות הרבות שחובה ישראל. גם אמש (ראשון) במהלך השידור שלה, לוסי אהריש התקשתה להחזיק את הדמעות ונשברה כשדיברה על 6 החטופים שנרצחו על ידי חמאס.
אהריש בדמעות בשידור: “ששת החטופים היו בחיים לפני יומיים, כל אלה שמתנגדים לעסקה - תנסו לדמיין את התמונה האחרונה שהאנשים שנרצחים בשבי רואים. אי אפשר לסבול יותר את הדבר הזה, המדינה לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך להקריב את האזרחים שלה. צאו החוצה ותפגינו”

רק לפני כמה חודשים כשקיבוץ נירים הודיע כי החטוף נדב פופלוול ז"ל, נהרג בשבי החמאס וגופתו עדיין מוחזקת על ידי החמאס בעזה ובהמשך, גם קיבוץ ניר עוז הוציא הודעה לפיה עמירם קופר ז״ל נרצח בשבי החמאס, כמו גם יורם מצגר ז״ל, שנרצח גם בשבי החמאס. רני מצגר, בנו של יורם מצגר, התראיין בערוץ 13 בנושא וגרם למגישה לפרוץ בדמעות לאור דבריו הנוגעים ללב.
המגישה לוסי אהריש לא יכלה לשאת באדישות את הדברים שאמר, שמראים על אצילות ומוסריות ברמה הגבוהה ביותר מצידו, עד כדי כך שהוא מסכים לוותר על גופתו של אביו במידת הצורך. "זה ההבדל בין האזרחים להנהגה הכושלת שלנו", אמרה. זו בהחלט לא הפעם הראשונה בה היא מתפרקת במהלך ריאיון, לאור הבשורות הקשות אשר פוקדות אותנו מדי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה