טלוויזיה

תאריך גמר האח הגדול נחשף: זה מה שיקרה הערב בתוכנית

"רשת" מפרסמת כי הגמר הגדול של הריאליטי המדובר יתקיים ב-21 לספטמבר. הערב, בשל החדשות הקשות, בוטל שידור התוכנית והדיירים יעבירו ערב שגרתי ללא השידור החי
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רשת 13 חשפה אמש (מוצ"ש) את תאריך שידור הגמר הגדול של הריאליטי המדובר "האח הגדול", והוא צפוי להתקיים, בתקווה שלא יהיו אירועים שישבשו זאת, ב-21/9/24 בשידור חי.
בתוך כך, בעקבות האירועים הקשים של היום ובהם מותם של 6 החטופים בעזה, וכן הפיגוע הקשה בתרקומיא, הודיעה הבוקר "רשת" כי לא תשדר הערב את התכנית האח הגדול. "רשת משתתפת בצערם העמוק של משפחות החטופים שנרצחו וחללי הפיגוע ומאחלת החלמה מהירה לפצועים", נמסר בהודעה.
 
@gilmishali7 פתחו יומנים: יש תאריך לגמר #האחהגדול 🇮🇱 #foryou #ויראלי ♬ צליל מקורי - Gil Mishali גיל משעלי
אתמול היתה אמילי המודחת ה-18 מבית האח הגדול. קודם לכן היה זה אחד מכוכבי העונה, חיים טויטו, שהודח לאחר 88 יום, ולא יתחרה על הכתר של הזוכה הגדול. טויטו, נמוך הקומה, סיפר במהלך העונה וכן לפניה על ההתמודדות שלו עם הסביבה שפעמים ציחקקה ולעגה עליו, ולמרות זאת ביקש במפורש שיתייחסו אליו במהלך שהותו בבית האח כמו לכולם, כלשונו. כוכב האח הגדול זכור בקשרים עם דיירת בבית: מלאני למברסקי, וזאת לאור רגשות רומנטיים שפיתח כלפיה, דבר שאף העמיד אותה בסיטואציה מביכה לאור כך שהיא בזוגיות. את הרגשות הכחיש טויטו לאורך כל העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה