טלוויזיה

"אין גבול לניצול": כתב ynet נגד עובדה וקשת 12

ברגע השיא של אסף יסעור, מדליית זהב פראלימפית בטקוואנדו, נאסר עליו להתראיין לתקשורת בכלל. הסיבה לכך על פי הדיווח של רן בוקר היא שמערכת "עובדה" של אילנה דיין הטילה וטו על כך משום שהיא עוקבת אחריו עבור סרט שישודר בהמשך השנה. למרות דבריו, המדליסט כן התראיין במקומות אחרים
מערכת ice |  2
אילנה דיין, 'עובדה' (צילום צילום מסך מאקו)
בלגן גדול ניצת לאחר שלוחם הטאקוונדו, אסף יסעור, הישראלי גבר על שלושת היריבים וזכה ביום חמישי האחרון במדליית הזהב הנחשקת ובתואר היוקרתי – אלוף פראלימפי, לאחר שעובדה של קשת 12 הקשתה על כלי תקשורת אחרים לקבל ממנו תגובה על הזכייה, כך על פי דיווח של רן בוקר כתב ynet.
על פי פרסום של רן בוקר, ברגע השיא של יסעור, מדליית זהב פראלימפית, נאסר עליו להתראיין לתקשורת בכלל. הסיבה לכך על פי הדיווח היא שמערכת ״עובדה״ של אילנה דיין הטילה וטו על כך.
 
הסיבה לכך היא שהמערכת של התכנית הוותיקה מלווה אותו לסרט שישודר בעוד כמה חודשים. בוקר ביקש: "תנו לו לחגוג ושכל המדינה תחגוג איתו, מה אתם מנהלים מלחמת רייטינג על הגב של הבחור הזה שעבר  כל כך הרבה. אין גבול לניצול".
יש לציין כי למרות דבריו של בוקר, יסעור כן מתראיין. כך, למשל התראיין בכאן 11 אצל מואב ורדי ביום שישי האחרון, על המפגש המרגש עם פצועי המלחמה, על ההתמודדות עם הפציעה בגיל 12 והזכייה בזהב.
 
אגב, על פי הוראת משרד התרבות והספורט, המענקים של אולימפיאדת פאריז 2024 לספורטאים אולימפיים, מושווים לפראלימפיים, וכפי הזוכה תום ראובני, גם אסף יסעור יקבל מענק מכובד ביותר בסכום של מיליון שקל עם פטור ממס. זוכי מדליות כסף יזכו למענק של 750 אלף שקל, וארד - חצי מיליון שקל.
נשיא המדינה יצחק הרצוג התקשר אתמול לברך את לוחם הטקוואנדו והזכיר לו נשכחות: "שלום אסף היקר. איזה כיף לשמוע אותך! אתה זוכר שבשנת 2015, שלחתי לך תפילה להחלמה  אחרי פציעתך הקשה והנוראה, מאז אתה מהווה עבורי השראה. היום, כמו שאמרת בשידור, נתת מתנה עצומה למדינת ישראל, נתת מתנה עצומה להרבה מאוד פצועים מהמלחמה. ופצועים מהטרור הנורא, נתת להם תקווה כי הם ראו אותך מקבל מדליית זהב עכשיו, בספורט קשה מאוד. כל הכבוד לך, אתה נפלא! תמשיך כך. ריגשת".

אסף התרגש והודה לנשיא בדמעות: "תודה על המילים החמות, אני מעריך את זה מאוד". הנשיא השיב לו: "אני שולח לך חיבוק בשם כל מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית עובדה איבדה את זה
    טאי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנים האחרונות סקירות שעדיף היה שישארו בתוך מוסדות הבטחון, ראיון עם אמא שכולה שכל הכבוד לאמא לנוכח השאלות ההזויות ועכשיו זה.
    סגור
  • דיין
    חנה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איבדה את זה מזמן, מזמן. כנ"ל רביב דרוקר
    סגור