טלוויזיה

דרמת ענק ב'מירוץ למיליון': זה הזוג שפרש במפתיע

מיקי ללום, שסבל מכאבים עזים לאורך הקטעים האחרונים, הגיע לנקודת שבירה והחליט כי אינו מסוגל להמשיך, בשל העובדה שמודי ציפורי שותפו לא יכול להמשיך לבד על פי חוקי הפורמט, הזוג הודח
מערכת ice | 
יהודה לוי המירוץ למיליון (צילום קשת 12)
דרמה חסרת תקדים התחוללה אמש (שבת) בנקודת הסיום של "המירוץ למיליון" במונגוליה, כאשר הצמד המוביל מודי ספורי ומיקי ללום הפתיע את הצופים בהחלטה דרמטית לפרוש מהתחרות. מיקי, שסבל מכאבים עזים לאורך הקטעים האחרונים, הגיע לנקודת שבירה והחליט כי אינו מסוגל להמשיך. החלטתו הובילה לעימות רגשי עם בן זוגו מודי, שחש כי נגזלה ממנו ההזדמנות להשלים את המסע המאתגר.
ללום אמר: "לא נשאר לי אגן, לא ירכיים, לא ברכיים ולא גב", הדגים כיצד התחרות דוחפת את המתמודדים אל קצה גבול היכולת. מנגד, התגובה הנסערת של מודי: "אני יודע שאני הולך להתבאס על זה כל החיים שלי", חשפה את עומק האכזבה והתסכול מהחלטת הפרישה.

האירוע המפתיע לא רק סיים את מסעם של מודי ומיקי, אלא גם שינה את גורלם של אודי ומתן, הזוג שהגיע אחרון לנקודת הסיום. במקום להיות מודחים, הם זכו בהזדמנות בלתי צפויה להמשיך בתחרות, מה שהוביל לתגובת הפתעה והתרגשות: "וואו וואו וואו, איך אלוהים איתנו. זו הזייה".
מעבר לדרמה המיידית, הפרישה הובילה לתוצאות ארוכות טווח ביחסים בין מודי למיקי. מה שהחל כשותפות מוצלחת בתכנית, הסתיים בהתרחקות משמעותית ובנתק כמעט מוחלט בין השניים. הסיבות המדויקות לקרע נשארו עמומות, אך ברור כי חוויות המירוץ האינטנסיביות השאירו צלקות עמוקות במערכת היחסים ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה