טלוויזיה

"רק רוצחים בבניין": העונה שמוכיחה שסלינה גומז היא אגדת דיסני - ביקורת

מיילי סיירוס קיבלה לאחרונה כבוד ענק כשזכתה בפרס "אגדות דיסני" אותו בחרו להעניק לה בשל תרומתה למותג המפורסם בעולם. דווקא סלינה גומז שכובשת בשנים האחרונות את המסך הקטן והגדול עם תפקידי משחק מרשימים, היא זו שהיו צריכים בדיסני להוקיר. הפרק הראשון בעונה החדשה בסדרה המדוברת של "דיסני פלוס" בכיכובה של גומז לצד סטיב מרטין ומרטין שורט מרתק ומהנה אף יותר מהעונה הקודמת
אפרת קרסנר | 
רק רוצחים בבניין (צילום יוטיוב Hulu)
הסדרה מעוטרת הכוכבים וזוכת הפרסים "רק רוצחים בבניין" חזרה אלינו אתמול (שלישי) בעונה חדשה  לדיסני פלוס, וגם הפעם כמו כל עונה היא אינה מאכזבת.
נזכיר כי בסדרת הקומדיה והמיסתורין מככבים סלינה גומז לצד סטיב מרטין ומרטין שורט, תושבי הארקוניה שבמנהטן, ויחד הם מגלים אהבה לתעלומות רצח ומצליחים לפתור בכל עונה מחדש, בשילוב טוויסטים ושחקנים מפורסמים מאוד (כמו סטינג בעונה הראשונה), את התעלומה יחד.

(כימיה מושלמת בין השחקנים. מתוך הטריילר הרשמי ב-YOUTUBE)
בעונה הקודמת, אחרי 2 עונות שהתמקדו בבניין הניו יורקי ובשכונה בה הם גרים, פיצחו השלושה תעלומת רצח על בימת התיאטרון בברודווי (השחקן שגילם את הדמות שנרצחה הוא פול ראד), תוך כדי שהם עצמם מביימים ועוזרים בהפקת ההצגה. לא נשכח את השחקנית מריל סטריפ, שגנבה את ההצגה ובסדרה התאהבה בדמותו של מרטין שורט, מה שגרר חרושת שמועות במציאות על זוגיות אמיתית בין השניים.
בעונה החדשה מוצאים את עצמה צ'ארלס (סטיב מרטין), אוליבר (מרטין שורט) וסלינה גומז (מייבל) נוסעים להוליווד בתקווה לחתום על חוזה עם חברת הפקה שמעוניינת להפוך את הפודקאסט המשותף שלהם לסרט קולנוע. לשם כך חברת ההפקה גם שכרה שחקנים שיגלמו אותם בדמותם, מה שגורם לצופים ליהנות עוד יותר מהבחירה המוזרה ביוג'ין לוי (מה עוד הוא עשה חוץ מ'אמריקן פאי'?) בגילום דמותו הקולנועית של צ'ארלס. 

(יוצאים להרפתקה בהוליווד. סלינה גומז, סטיב מרטין ומרטין שורט)
הסדרה לוקחת אותנו לתעשייה שמאחורי הקלעים של הפקות הקולנוע, ובתחילת הפרק אנו נתקלים בהתלבטות של מייבל אם לחתום על ויתור הזכויות שלה על סיפור חייה, מכיוון והיא חוששת שההפקה תיצור ממנה דמות שאינה דומה לה. אגב, השחקנית אווה לנגוריה נבחרה לגלם אותה באותה הפקה, והשתיים צוחקות על כך שבחרו באישה מבוגרת לגלם אישה צעירה בגלל קבוצת מיקוד.
ההתלבטות של מייבל היא אמיתית ושותפים לה כל יוצר או יוצרת בתחילת דרכם, או אפילו כבר אחרי שהתפרסמו. החשש הוא שיהפכו את היצירה שלך למשהו אחר ואחרי שויתרת על  הזכויות כבר לא תהיה לך שליטה עליו. סלינה גומז בהחלט תפסה מקום של כבוד כשהחלה לככב ב"רק רוצחים בבניין", כשהיא חלק משרשרת של שחקני קולנוע וטלוויזיה ענקיים בהוליווד. 
גומז גדלה בחממה של דיסני, בדיוק כמו הקולגה מיילי סיירוס. אמנם סיירוס כתבה שיר על פרחים שהפך ללהיט בינלאומי אחרי שכבש את מצעדי המוזיקה, אבל גומז מככבת בתופעה טלוויזיונית עם לא מעט מעריצים ועוקבים שצמאים לצפות בפרק בכיכובה כל שבוע מחדש.
סיירוס זכתה לכבוד כשהוענק לה הפרס של "אגדת דיסני" ובמהלך האירוע היא גם ביצעה גרסה משלה לשיר "The Best of Both Worlds", שהיה שיר הנושא של הסדרה בכיכובה "האנה מונטנה". גם גומז כיכבה בערוץ דיסני בסדרה "המכשפים מווברלי פלייס", כמו סיירוס גם היא ידעה עליות ומורדות. סיירוס הצהירה על התמכרותה לקנאביס בעוד שגומז פרסמה את ההתמודדות שלה בנושא בריאות הנפש. אלא שסיירוס ריכזה את מאמציה בקריירה המוזיקלית, גומז שגם משקיעה במוזיקה והוציאה מספר אלבומים ולהיטים, ממקדת כעת את כוחותיה בתחום המשחק. אולי בגלל שסיירוס היא כוכבת בינלאומית כל כך מוכרת בעקבות להיטיה האחרונים וגומז צמצה את עצמה לנישה מסויימת, החליטו בדיסני לתת את הפרס לסיירוס אך סלינה גומז ראויה לא פחות ממנה.
ב"רק רוצחים בבניין", סלינה גומז והכוכבים שלצידה, שמשחקים בכימיה מושלמת, מנסים להרכיב את הפאזל של תעלומת הרצח, ובכל פעם מחדש נתקלים בטוויסטים שגורמים לנו לשנות את כל מה שחשבנו על מה שידענו עד עכשיו - וזה סוד הקסם של הסדרה. העלילה מנחה אותנו לגלות משהו אחד, אך בהמשך אנחנו מתבלבלים כי מתברר שאנחנו לא בכיוון. עד שמגיע הפרק האחרון לעונה שסוגר את כל הקצוות ופותר את כל החורים שהסתבכו בעלילה. העונה הזאת התחילה נפלא, נקווה שרק ימשיך ככה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה