טלוויזיה

לוסי איוב בשאלה מפתיעה: "בואי נבחן את האהבה הזאת"

המגישה החליטה לבחון את אהבתה העזה של סנה לשרית חדד. "סנה, את אומרת שאת אוהבת כל כך את שרית חדד, בואי רגע נבחן את האהבה הזאת", והחלה לשאול שאלות שרק מעריץ אמיתי יכול לענות עליהן
מערכת ice | 
לוסי איוב, רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו, מסך קשת 12)
אמש (ראשון) נרשם ערב לוהט במיוחד באולפני "רוקדים עם כוכבים", כאשר הזמרת האהובה שרית חדד עלתה על הבמה באירוע חצי הגמר המרגש. המתמודדים רקדו לצלילי להיטיה הגדולים ביותר, ובנוסף, חדד עצמה הופיעה בביצוע מיוחד.
ההתרגשות באוויר הורגשה היטב, במיוחד אצל טל מורד וסנה סוקול, שחלקו את התרגשותם בשיחה עם לוסי איוב וחדד. המגישה החליטה לבחון את אהבתה העזה של סנה לשרית חדד.

איוב שאלה: "סנה, את אומרת שאת אוהבת כל כך את שרית חדד, בואי רגע נבחן את האהבה הזאת", והחלה לשאול שאלות שרק מעריץ אמיתי יכול לענות עליהן. אחת השאלות המעניינות הייתה תחת איזה שם הופיעה חדד בירדן - פרט שמעטים מכירים.
להפתעתה, סנה הצליחה לענות נכונה על כל השאלות, מה שהוכיח את מעמדה כמעריצה אמיתית. כפרס על ידיעותיה המרשימות, זכתה סנה בהופעה פרטית של חדד, שהחלה לשיר את "בחום של תל אביב". תגובתה של סנה הייתה מיידית ומרגשת: "אמאל'ה", אמרה בעודה אוחזת בידיו של טל, מבטאת בכך את התרגשותה העצומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה