טלוויזיה

חדש על המסך: כל מה שחם ומעניין בטלוויזיה השבוע

מדי שבוע נביא לכם את התכנים החדשים שעולים לשידור בסטרימינג, בפריים טיים ובכלל בשירותי התוכן שאתם צורכים בטלוויזיה. השבוע: תעלומת הרצח שאנחנו אוהבים חוזרת בעונה חדשה
אפרת קרסנר | 
חדש על המסך (צילום shutterstock)
מזפזפים בין הערוצים ומחפשים המלצת צפייה? מדי שבוע נביא לכם כאן המלצות לכל הסדרות, התוכניות, הסרטים והמשדרים המעניינים שעולים לצפייה במסך הקטן. אלו ההמלצות לשבוע הקרוב.
"רק רוצחים בבניין"
הסדרה מעוטרת הכוכבים וזוכת הפרסים חוזרת אלינו בעונה רביעית. בכל עונה מחדש תעלומת הרצח מסקרנת את צופי הסדרה ומשאירה אותם במתח ובפה פעור עד הפרק האחרון, שגם הוא משאיר מקום לדמיון עבור התסריטאים של הסדרה לכתיבת הפרקים של העונה הבאה. האם זאת תהיה העונה האחרונה והמסכמת של "רק רוצחים בבניין"? אם זה תלוי בצופים, כנראה שלא, כי הם כבר התמכרו.
מתי? 27.8
איפה? בדיסני פלוס
"מה שתגידו"
תוכנית הסאטירה של כאן 11 בכיכובם של זוגות קומיקאים, עיתונאים ואנשי תקשורת ישראליים אשר מפרשנים וחווים את דעתם לגבי ההתרחשויות הפוליטיות שקרו בשבוע החולף במדינת ישראל ובשאר העולם. הפעם מצטרפת אמה אלפי, בתו של גורי אלפי, לפרשן בפעם הראשונה בתוכנית.
מתי? 22.8
איפה? כאן 11, יוטיוב כאן 11
"מופע שנות ה-90 (That '90s Show)"
הסדרה היא ספין אוף המשכי של מופע שנות ה-70 שעלתה לשידור בשנת 1998 וזכתה לפופולריות רבה שתרמה להתפתחות קריירת המשחק של צוות האנסמבל שעמד בראשה. חלק משחקני סדרת המקור שבים לגלם דמויות מוכרות. הסדרה זכתה לביקורות שליליות, אך זה לא מנע מהיוצרים להפיק פרקים נוספים עבור שירותי הסטרימינג של נטפליקס.
מתי? 22.8
איפה? נטפליקס
"פליישמן בצרות"
המיני-סדרה שנמצאת כבר עכשיו בשידורי הסטרימינג של דיסני פלוס מגיעה להוט. מי שלא מנוי לדיסני פלוס ומחפש דרמה על יהודי אמריקאי שלא מוצא את עצמו בחברה העשירה והאלטיסטית של יהודי ניו יורק, כנראה יאהב אותה מאוד. 
מתי? 29.8
איפה? הוט
"שר הטבעות: טבעות הכוח"
עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה האמריקאית, מסוגת דרמה ופנטזיה, עבור חובבי הספרים והסרטים של ג'.ר.ר. טולקין. הסדרה מתרחשת בעידן השני של הארץ התיכונה ותגולל אירועים המתרחשים אלפי שנים לפני תחילת אחוות הטבעת ואירועי ההוביט.
מתי? 29.8
איפה? אמזון פריים
מחפשים עוד המלצות לשבועות הבאים? מדי שבוע נעדכן אתכם כאן בתאריכים ובתכנים הכי מעניינים והכי שווים שצפויים לעלות, בשביל שאתם לא תפספסו. צפייה מהנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה