טלוויזיה

הערוץ החדש מתרחב: זה הכתב הבכיר שעובר ל-i24NEWS מוואלה

בכיר נוסף מאתר וואלה עוזב ועובר לערוץ החדשות החדש בעברית i24NEWS. מי שיסקר את גזרת ירושלים ויהודה ושומרון, הוא שלומי הלר - כתב וואלה לענייני משטרה ויו"ש, שיחליף בתפקידו את ינון שלום יתח אשר שימש ככתב הגזרה ולאחרונה הצטרף לדסק הצבאי. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
ערוץ i24 (צילום freepik)
הערוץ החדש בעברית i24NEWS, כבר מתחיל להיות חלק מהנוף של התקשורת הישראלית, בדרך למהפכת אקטואליה סביב השעון. רק לאחרונה חשף הערוץ מחדל גדול בצה"ל, אחרי שתחקירן שלו הצליח לחדור לבסיס מודיעין רגיש מאוד שם הסתובב באין מפריע, ואמירה מקוממת של פיני גרשון באולפן הערוץ הובילה לסערה תקשורתית רבה.
בינתיים הערוץ החדש בניהולו של פרנק מלול, ממשיך עם שורה של מינויים חשובים: דנה בהט אפלבאום מונתה לתפקיד מנהלת רצועות היום של i24News, במקביל, יולי סלומון מונתה לרכזת הכתבים של i24news. ועתה אנו חושפים כי בערוץ מעבים את השורות גם בגזרת ירושלים, יהודה ושומרון.
מי שיסקר את הגזרה הוא שלומי הלר, שמצטרף לערוץ החדשות i24NEWS ויסקר את ירושלים ויהודה ושומרון, כך נודע ל-ice. הלר יחליף בתפקיד את ינון שלום יתח, אשר שימש ככתב הגזרה עם עליית הערוץ ולאחרונה הצטרף לדסק הצבאי של i24NEWS ככתב לענייני צבא וביטחון.
הלר, 28, הצטרף לוואלה חדשות לפני כשלוש שנים, תחילה ככתב לענייני ירושלים ויו"ש ובהמשך ככתב לענייני משטרה באתר. במסגרת תפקידו, סיקר את גל הפיגועים הרצחני שהוביל למבצע "שובר גלים", את המחאות בשנתיים האחרונות, את המשטרה, שב"ס והמשרד לביטחון לאומי. טרם הצטרף לוואלה, שימש כתב במקומונים "ידיעות ירושלים" ו"כל העיר", שם סיקר את התחום המוניציפלי והפלילי בבירה.
שלומי הלר אישר ל-ice את הפרטים, ומסר: "שמח להצטרף ל-i24NEWS, ערוץ החדשות הכי ישראלי, מברך על ההזדמנות לקחת חלק במהפכה תקשורתית מופלאה, רעננה, איכותית וציונית".

שלומי הלר. באדיבות המצלם
הערוץ החדש בעברית של רשת i24NEWS הושק רשמית ב-30.06, עם שרשרת של טאלנטים בתקשורת הישראלית: ממגישת מהדורת החדשות מירי מיכאלי, ועד צבי יחזקאלי, יוסי יהושע, ניב גלבוע, אורן וייגנפלד ועוד. מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול, שכבר חולל מהפכה בשוק הטלוויזיה הצרפתי, כמו גם במזרח התיכון עם הרשת, מתעתד להביא את מהפכת האקטואליה סביב השעון גם לציבור הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה