טלוויזיה

כוכבת ווארט התארסה: "דומה לזה ששידכו לה בתוכנית"

הודיה נוח, כוכבת ריאליטי השידוכים החרדי של רשת 13, התארסה חודשיים לאחר שהסתיימה התוכנית
מערכת ice |  3
ווארט (צילום מסך רשת 13)
אחרי שכמעט אף זוג ששודך בתוכנית ריאליטי השידוכים לחרדים לא הגיע לאירוסין, מפתיעה כוכבת התוכנית "ווארט" הודיה נוח ומודיעה על אירוסיה.
אמש (שני) פורסם בחשבון דוס סלבס כי נוח התארסה עם מאיר מולקנדובב. מנחה התוכנית והשדכן יקי רייסנר שיתף את ההודעה על האירוסין וכתב: "כן כן תתרגשו, הודיה נח - ווארט התארסה. איזה כיף לראות עוד זוגות מקימים בית. והתוכנית היא זו שחיתנה אותה וזה הכי חשוב. מרגש ודוחף אותי לעונה שניה. הודיה לא ראשונה ולא אחרונה שמתחתנת השנה!! בעז"ה שנצליח".

(מתוך חשבון האינסטגרם של יקי רייסנר)
במהלך התוכנית שודכה הודיה נוח לאלון דורון, אך השידוך לא הצליח. נוח טענה כי היא מחפשת בחור במקצוע יותר יציב כלכלית ודורון הוא מורה, מה שלדברי נוח לא יאפשר לה לחיות ברמת החיים שהיא מתכננת. בתגובות להודעה על אירוסיה הגיבו רבים כי הבחור החדש מאוד דומה לאלון דורון, אליו שודכה במהלך התוכנית.
נזכיר כי לפני חודש גיל גורביץ', משתתף תוכנית ריאליטי השידוכים "ווארט" טען כי ההשתתפות בתוכנית קצת פגעה בנישואיו, שארכו מספר חודשים בלבד.
גיל גורביץ', חב"דניק חוזר בתשובה, התפרסם תוך זמן קצר לאחר שידור הפרק הראשון של התוכנית, בו הוצע לו שידוך של החוזרת בתשובה ליאת צרפתי.
לדבריו הפרק הראשון שודר כאשר היה במקסיקו וכשחזר לארץ לאחר מכן אנשים רבים הכירו אותו כבר לאחר שנחת בנתב"ג. כך סיפר בראיון לעמוד האינסטגרם "דוס סלבס".
לאחר מכן הוסיף כי הוא אהב להשתתף בתוכנית, אך לדבריו היא פגעה בנישואיו: "אני מאוד אוהב את זה, זה קצת פגע אולי בחיי הנישואין, אבל הכל בידי ה'".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הודיה מווארט
    אלון מרסל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מקסימה. מזל טוב
    סגור
  • 2.
    מזל טוב אהובה! איזה משמח!! שיהיה בניין עדי עד (ל"ת)
    יעל 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שלום כיצד שידכו אותם??? (ל"ת)
    עם מהדק?? 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור