טלוויזיה

דרמה בשידור חי: המגיש קיבל התקף חרדה ונאלץ לעצור

נייט ביירן מגיש תחזית מזג האוויר של מהדורת "ניוז ארוחת בוקר" של ABC באוסטרליה, סיפר לצופים: "אנחנו עומדים לראות הרבה גשם מגיע בימים הקרובים", אך לאחר רגע עצר ואמר: "אני צריך לעצור לרגע, הרבה מכם יודעים שאני נוטה לסבול מהתקפי חרדה, האמת שזה קורה לי ממש עכשיו, ליסה אנחנו נחזור אלייך בעוד רגע"
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נייט ביירן, מגיש תחזית מזג האוויר של מהדורת "ניוז ארוחת בוקר" של ABC באוסטרליה חווה התקף פאניקה במהלך השידור החי בזמן שהציג את מזג האוויר וקרס מנטלית באולפן לעיני הצוות ההמום, אך לא לעיני המגישים שהתמודדו עם המצב היטב.
ביירן מדבר באופן פתוח לגבי התקפי הפאניקה שלו כבר שנים והוא אפילו כתב עליהם בעבר, אך טען כי הוא מסתדר ומטפל בעצמו. לפני שלושה ימים קרה לו נוסף בשידור שגרם לו להתקף פאניקה בשידור.

ביירן התחיל להגיש וסיפר לצופים: "אנחנו עומדים לראות הרבה גשם מגיע בימים הקרובים", אך לאחר רגע עצר ואמר: "אני צריך לעצור לרגע, הרבה מכם יודעים שאני נוטה לסבול מהתקפי חרדה, האמת שזה קורה לי ממש עכשיו, ליסה אנחנו נחזור אלייך בעוד רגע".
 
המגישה לקחה את השידור ממנה והיא סיפרה על ההתמודדות של ביירן עם המצב שלו. היא אירחה אותו לאחר מכן ודיברה איתו על התקף החרדה שקיבל בשידור חי: "תודה רבה לכם על שעזרתם לי ברגע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה