טלוויזיה

כוכבת האח הגדול עם דמעות בשידור חי: הרגע ששבר את הבית

"לא היה לו נעים להעליב אותה, אז הוא לקח אותי". בחירה אחת של אור בן דוד, דייר האח הגדול הובילה להתפרצות רגשות של הדר שירי, אחת הדיירות הדומיננטיות בבית שלא אהבה להישאר לראשונה מחוץ לאור הזרקורים

מערכת ice | 
הדר שירי, בחדר האח הגדול (צילום מתוך שידורי "האח הגדול", רשת 13)
היחסים בין הדר שירי לאור בן דוד, דיירי העונה השישית של האח הגדול ברשת, ידעו עליות וירידות חדות לאורך השבועות שלהם בבית. בן דוד, שהאשים לאחרונה את הדר בהתערבות ביחסים שלו עם הדייר חיים טויטו, בחר להעניק לה את תפקיד שחקנית המשנה במשימת הטלנובלה של הבית שהוציאה המון אמוציות ואף הסתיימה בהעמדה פומבית להדחה.
הדר, שנחשבת לאחת הדיירות הדומיננטיות בבית ומחוצה לו, נעלבה מאוד מהבחירה שגרמה לה להישאר מחוץ לעניינים במשימה הזוהרת, והעריכה כי אור העניק לה את התפקיד כצעד נקמני ולא מסיבות ענייניות. התגובה הייתה התפרצות של בכי בחדר האח הגדול: "זה מעצבן! אוף! מה הקשר שחקנית משנה? אין לך עיניים? אין לך אוזניים? אין לך קוגניציה? תביא לו בדידים", התלוננה הדיירת. "הוא פשוט לא יודע מה זה אומר שחקנית משנה. הוא צריך מילון אבן שושן. הסתכל על מלאני, לא היה לו נעים להעליב אותה, אז הוא לקח אותי. היא לא בצק סוכר הבחורה הזאת, היא בחורה אמיתית. יש לה לב ריאה, דופק, הוא יכול לתת לה את זה. מה אני קשורה?".
 
בהמשך, הדר תיארה את הקושי שלה להישאר מחוץ למרכז העניינים במשימה שהעניקה תפקידי כוכבי טלנובלה לשאר הדיירים: "להם יהיו רגעים מצחיקים ביחד שהם דיברו והם עשו, ולי לא יהיו איתם את הרגעים האלה. לא רוצה להיות תפקיד משנה. אפילו שם לא נתתם לי".
הדר הצליחה להתעודד לבסוף בחדר האח וחשפה שלמרות תפקיד המשנה, היא העניקה לדמות שלה שם וחיי זוגיות סוערים. "היא מייגן. היא עשירה גם. בעלה בלתי נסבל והיא איתו בשביל הכסף", סיכמה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה