טלוויזיה

אברי גלעד מודאג: "זה מעצבן, הכל עומד למכירה?"

גלעד כתב בפייסבוק שלו: "איטליה נשמטת לנו. באין הסברה ישראלית, אפילו איטליה הימנית פונה נגדינו, ומגמות אנטי ישראליות ואנטישמיות כובשות את השיח גם שם. וזה מעצבן, כי היה לנו שגריר מעולה שם, דרור אידר, שבעבודה קשה חולל שינוי אדיר בדעת הקהל האיטלקי עד שהוחזר ארצה ע"י ממשלת השינוי כי היה מינוי של ביבי"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד מודאג מהמצב ההסברתי של מדינת ישראל באיטליה. מי שהייתה במשך שנים חברה קרובה של ישראל, כאשר השיח הפרוגרסיבי והאנטי ישראלי הביא לכך שהשגריר דרור אידר כבר לא שם כדי לנסות לנפץ את הפרופגנדה המסולפת הפלסטינית.
גלעד כתב בפייסבוק שלו: "איטליה נשמטת לנו. באין הסברה ישראלית, אפילו איטליה הימנית פונה נגדינו, ומגמות אנטי ישראליות ואנטישמיות כובשות את השיח גם שם. וזה מעצבן, כי היה לנו שגריר מעולה שם, דרור אידר, שבעבודה קשה חולל שינוי אדיר בדעת הקהל האיטלקי עד שהוחזר ארצה ע"י ממשלת השינוי כי היה מינוי של ביבי".
לסיום הסביר: "החלטה אומללה. ועכשיו אין לנו שם שגריר כלל, כי הממשלה שם סירבה לקבל את בני כשריאל כי הוא ממעלה אדומים, והזירה מופקרת לתועמלני חמאס. מחדל ההסברה נמשך במלוא עוזו ופוגע במדינה אנושות. להחזיר עכשיו את דרור אידר לאיטליה, שיעשה מה שהוא יודע הכי טוב, לדבר באיטלקית ולהסביר את צדקתנו, נראה מינוי אחד ענייני ממש בימי חיינו, או שהכל עומד למכירה?".
אגב, רק ביום שישי האחרון, אברי גלעד הקדיש בטורו בישראל היום, את חלק הפתיחה לאיום הטילים האיראני על מדינת ישראל והסביר בצורה משעשעת למדי עד כמה אינו מתרגש מאיומים או מהאפשרות של העתיד לבוא.
בטורו הוא כתב: "העניין עם עיתון, שבין המועד שאני כותב את המילים האלה לבין הרגע שהן מגיעות אל עיניכם ביום שישי על נייר, עובר ים זמן. בדרך כלל זה לא נורא, אבל עכשיו, עם המתקפה האיראנית, זאת בעיה, כי אני כותב ביום שני בבוקר, ואיני יודע אם עד שזה יודפס בכלל אהיה בחיים, ביתי יעמוד על תילו, עירי תהיה כשהיתה או תילי חורבות. לא יודע כלום. האם תקפו? האם קיבלו בחזרה על הראש השטוח שלהם? האם יכולנו להם או שהם יכלו לנו? אני לא מדמיין מה יקרה ברגע הבא, מחר, מחרתיים. אני נותן לחיים להראות לי את הדרך, מקשיב היטב למה שהקיום מבקש לומר לי ואם חטפתי טיל לראש במתקפה, קראו את הקטע הזה בהלוויה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה