טלוויזיה

כוכבת כאן 11: "אני גלגול נשמה של ניצול שואה"

הקומיקאית שמככבת בתוכניתו של שי שטרן בכאן 11 חושפת את החלום הקשה והקבוע שהיא חולמת על תקופת השואה: "אני חולמת שאני במחנה מתחת לדרגש"
מערכת ice |  3
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
עדי אשכנזי יצאה לחקור מה קורה אחרי המוות בסדרה החדשה שלה בכאן 11 "הייתי מתה", אחרי שהיא חוותה בעצמה אירועים שלדבריה משקפים את מה שקורה לנשמה לאחר מותה.
באחד מראיונותיה היא משוחחת עם הקומיקאית יונה קפח. קפח בת ה-35 מספרת לה שהיא חולמת חלום נוראי על תקופת מלחמת העולם השנייה. "אני בטוחה שאני גלגול נשמה של ניצול שואה, יש לי מגיל קטן חלום שחוזר על עצמו", טוענת קפח.
"יש לי חלום שחוזר על עצמו עד היום - שאני במחנה מתחת לדרגש, אני רואה מגפיים של חייל, ואז תופסים אותי ואני רצה בשלג, והחלום נגמר שיורים בי ואני קמה". אשכנזי משיבה לקפח: "איזה חלום נוראי, שאלוהים ישמור".
לאחר מכן סיפרה קפח כי מדי לילה לאחר שהייתה מתעוררת מהחלום הייתה מגיעה למיטת הוריה: "אני באה אליהם מגיל קטן ואז אמא שלי אומרת 'תגידי חלום טוב, חלום שלום'".
"הלכת לבדוק את זה? הלכת למגלגל נשמות?", שאלה אותה אשכנזי. קפח ענתה לה שלא מזמן חברה טובה ניסתה להסביר מדוע היא חולמת על זה: "שיתפתי חברה טובה ואז היא אמרה לי 'אולי ראית סרט, נכנס לך בתת מודע', ערערה לי את כל הקונספירציה. תחשבי, כשהיינו קטנים ראינו מה שהיה בטלוויזיה, לא כמו היום", סיכמה קפח.
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגהה
    הגהה דחוף 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טעויות אלוהים קשה לקרוא את זה. כתבים רואי שתדעו עברית תקינה
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין דאגות. חלימה זה פשוט ניקוי המוח
    הדדהשד 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לא, אין דבר כזה גלגלול נשמות כי אין דבר כזה נשמה . את פשוט חווית איזה מראה ,שמיעה חוויה חזקה בנדון ולכן את חולמת , זה כל הסיפור .
    סגור
  • מניין הביטחון שאין דבר כזה נשמה ? תוכיחי . (ל"ת)
    שלומית 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור