טלוויזיה

אופירה אסייג חושפת: מתי היא תחזור למסך בקשת 12?

בסטורי שהעלתה היא סיפרה: "מלא שאלות, אז אין הערב אופירה ולוינסון. נחזור בשישי הבא בעזרת השם, בשעה 18:00 קשת 12". היא גם שיתפה את העוקבים בשבת שהעבירה בביתה עם ילדיה
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי ש'פגוש את העיתונות', שוב שודרה אמש (שישי) במקום אופירה ולוינסון. אחרי שהיה נראה שלאופירה אסייג יש בעיה לחזור לישראל עם ילדיה לאור ההסלמה במלחמת 'חרבות ברזל', כאשר עמית סגל ובן כספית ימלאו את המשבצת, כעת המגישה מסבירה מתי תשוב אל המסך.
בסטורי שהעלתה היא סיפרה: "מלא שאלות, אז אין הערב אופירה ולוינסון. נחזור בשישי הבא בעזרת השם, בשעה 18:00 קשת 12". היא גם שיתפה את העוקבים בשבת שהעבירה בביתה עם ילדיה.
כזכור, המגיש המחליף עמית סגל אף שיתף את הבאנר של התכנית וכתב: "גם הערב, לפני שבת", אגב חלק מהעוקבים תהו מדוע ושאלו את חיים לוינסון: "מה נסגר עם ״לאור המצב ״ למה הפסקנו לראות אותך ואת אופירה?", וגם: "המצב = אופירה בחו״ל לא?".
יש לציין כי בארגון הטרור חמאס מצפים לתגובה בעקבות אסמעיל הנייה שנהרג בהתנקשות במהלך שהותו באיראן יחד עם אחד משומרי ראשו ובאיראן כבר מאיימים בתגובה חריפה נגד ישראל. רק ביום שני אסייג שיתפה ידיעה המבשרת על הפסקת הטיסות וכתבה: "נתקעים פה בקיצור" והוסיפה GIF של ייאוש.

אך בסופו של דבר היא שבה לישראל מארצות הברית יחד עם ילדיה, זאת על אף שחברות התעופה הגדולות של ארצות הברית השביתו את הטיסות שלהן מ- ואל ישראל בעקבות המתיחות הגדולה. היא כתבה בסטורי שלה: "אנחנו חוזרים הביתה והשבויים עדיין לא".
רק בשבוע האחרון, לצד צילום מסך של הכתבה מחדשות 12, לפיה "באיראן מאיימים: דגל הנקמה האדום הונף במסגד בצפון מערב המדינה", כתבה אסייג: "תקופה מורכבת לפנינו, השם ישמור" וכן כתבה בסטורי נוסף על המצב החדש מול איראן: "אלוהים יעזור לנו, נושמים רגע לפני הבלאגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה