טלוויזיה

החרם על כוכבי המירוץ למיליון נחשף: זה המהלך הדרמטי של המתמודדים

הדרמות בעונה החדשה של המירוץ למיליון נחשפת: צמד החברות עמית ורותם ערכו הקרנה של פרק בביתן אך לא הזמינו את סער ויפתח, כמו גם את האחיות אן ולי. לעומת זאת, חסי וירין ממש לא הצטרפו לחרם והזמינו את שתי הזוגות אליהם הביתה. בהמשך, השתיים כן השלימו עם יפתח רמון, אך שמרו על נתק מוחלט מסער ומאן ולי
מערכת ice |  1
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
העונה החדשה של "המירוץ למיליון" בקשת 12 כבר נמצאת בעיצומה ומביאה לנו לא מעט זוגות מסקרנים מאוד למסך. אחד מהם הם סהר וחברו יפתח, בנו של אילן רמון ז"ל, שאין ספק שעלו על העצבים של שאר המתמודדים, הרבה בזכות העובדה כי הם נחשבים למתמודדים חזקים מאוד, אולי הכי חזקים בעונה, אך לא בוחלים באמצעים, כועסים ששמים להם "עצור" ולא מתביישים לבקש עזרה במשימות מהמתמודדים המתחרים.
למעשה, ב-TMI נחשף כי חלק ממתמודדי העונה עשו חרם של ממש על יפתח וסער, כאשר מי שמובילות את החרם הזה הן צמד החברות עמית ורותם, ששערכו לאחרונה הקרנה של אח הפרקים של הריאליטי, אך לא הזמינו לשם שני זוגות - יפתח וסער והאחיות אן ולי.
בסטורי שהעלתה עמית לחשבון האינסטגרם שלה היא צירפה תמונה מההקרנה, בה נראו הרבה אנשים, בהם גם חלק ממתמודדי העונה וכתבה: "אמא איזה הקרנה כייפית הייתה אתמול!! נראה לכם שהגזמנו עם האולם?". אלא שבניגוד לעמית ורותם, צמד המתמודדות האם חסי ובתה ירין, ערכו הקרנה בביתן וכן הזמינו את סער ויפתח ואן ולי.
למרות זאת, על פי הדיווח ב-TMI, עמית ורותם חזרו להיות בקשר עם יפתח רמון, אך לא עם חברו סער. כמו כן, הן שמרו על מרחק מצמד האחיות אן ולי, ומעניין יהיה לראות בהמשך העונה איזה עוד דברים גרמו לפיצוץ הזה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברית, זה כל-כך בסיסי…
    ק. א. 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שני זוגות, זוג= זכר. לא הזמינו שני זוגות..
    סגור