טלוויזיה

הפעולה הדרמטית של מגישת חדשות 13 לקראת המתקפה האיראנית

כתבת ומגישת חדשות 13 חן זנדר, שהפכה לאחרונה לאמא, חשפה כי היא מתכוננת למתקפה ומחליטה גם לעשות פעולה חריגה בעקבות זאת
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)

מגישת החדשות והכתבת של 13 חן זנדר פרסמה אתמול (שני) סטורי חריג על ההכנות שלה לקראת המתקפה האיראנית.

זנדר שהפכה לאחרונה לאמא פרסמה בסטורי שלה כי בזמן ש"כל האימהות בישראל מארגנות תיקים מאובזרים לכל תרחיש לתינוקות שלהם" היא מחליטה לעשות משהו אחר. זנדר כתבה כי היא "מטעינה 7 מטענים ניידים כדי שחס וחלילה לא תישאר ללא סוללה".
כזכור מגישת וכתבת חדשות 13חן זנדר, סיפקה מונולוג מרגש במיוחד לאחר שחזרה לראשונה להגיש תוכנית במסגרת הערוץ מאז שנולדה בתה הבכורה וגם בצל האבל על אחותה מאז ה-7.10.
נדר אמרה: "בוקר טוב לכם תודה רבה שאתם איתנו מעכשיו ועד 12:00 והאמת שאני מאוד מתרגשת להיות כאן, לחזור לשדר ולעשות את מה שאני כל כך אוהבת. אמנם עדיין לא חזרתי באופן רשמי, אלא נקראתי לדגל כדי להחליף את קובי מחט האהוב, אבל היה לי ברור שאני צריכה להיות פה דווקא עכשיו, בדיוק שנציין 9 חודשים מאז ה-7.10 הארור".
עוד הוסיפה: "לפני יותר מחודשיים שיצאתי לחופשת הלידה, קיוויתי והתפללתי בכל ליבי שכשאחזור לאולפן החטופים יחזרו והרוחות בינינו יירגעו והמציאות תשתנה. לצערי זה לא קרה. הלוחמים האמיצים שלנו שומרים עלינו בשלוש חזיתות, אבל חלקנו שכחנו שהמלחמה היא מול האויב שבחוץ ולא בינינו ולא משנה מה מספרים לנו".
לסיום טענה: "מאות משפחות בישראל הקריבו את היקר להן מכל, אנחנו באולפן יש חלק מהותי בזה, להשמיע את כל הדעות ולשמור על שיח מכבד שלא יגדיל את הקרע. אני כאן וכל עוד יש לי את הזכות, אשמור על הטוב והמאחד".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היסטרית, להעיף (ל"ת)
    מיוחם כשחם 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור