טלוויזיה

כאן 11 מחזירה את התוכנית ש"קרעה" אתכם: זה תאריך העלייה למסך

יעל ושוש פוליאקוב, טל פרידמן ויוסי מרשק, קותי סבג ומאיה בצלאל-עסי הם רק חלק מהזוגות האהובים של התוכנית האהובה בכאן 11, אשר חוזרת בתאריך 22.8 למסכים
מערכת ice |  3
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
בצל המלחמה המתמשכת ואירועי האקטואליה הבלתי פוסקים, התוכנית "מה שתגידו" חוזרת לכאן 11, כדי לדבר וגם לצחוק על כל מה שקורה, בלי פילטרים. בין הזוגות המשתתפים בתוכנית ניתן למצוא את יעל ושוש פוליאקוב, טל פרידמן ויוסי מרשק, קותי סבג ומאיה בצלאל-עסיס, גלעד כהנא וגלית חוגי, חן מזרחי ויונה קפח, מנדי גרוזמן ואלי ביתאן. 
בעונה החדשה ישובו הזוגות המוכרים והאהובים (מחוזקים בעוד כמה צמדים חדשים ומפתיעים) לדבר, לשאול, להתווכח ולספק אתנחתא קלה בצורה הכי מצחיקה וחדה שאפשר. בנוסף, זוגות נוספים ומפתיעים יצטרפו במהלך העונה.

בכל שבוע, הזוגות יחוו את דעתם על הנושאים הבוערים שעניינו אותנו בפוליטיקה, ברשתות החברתיות, בתרבות, בכלכלה, בספורט ובבידור. תוך כדי כך, הם יגיבו על הסרטונים הוויראלים שבלטו ברחבי הרשת וברגעים מפתיעים באולפני החדשות שאולי פספסתם.
העונה החדשה תשודר החל מתאריך 22 באוגוסט, בכל יום חמישי, מיד אחרי מהדורת החדשות, בשעה 21:30, ב-כאן 11 וב-כאן  BOX. העורך הראשי של התוכנית הוא ניר זהבי וחברת ההפקה היא נאווי פרו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רבקה מיכאלי ותיקי דיין כזוג היה עושה טוב לתוכנית (ל"ת)
    גולן 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תוכנית מעוסה
    ביבי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחח בדיחה קוטי סבג מיה בצלטל חסי מוח וצורה זה לנרקומנים
    סגור
  • ואת/ה מעוס
    שור 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון יותר לעוס,במוח.למד עברית לפני שתתבזה
    סגור