טלוויזיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ מכעס: "3 שעות ו-40 דקות בפקק"

אוהד חמו, הכתב לענייני ערבים של המהדורה המרכזית בחדשות 12, סיפר כי גם הוא היה תקוע בכביש העמוס במדינה במשך שעות ארוכות כשנסגר בשעות הערב המאוחרות. חמו כתב בטוויטר שלו בזעם: " פרצופה של המדינה. 3 שעות ו 40 דקות אני עומד בפקק בכביש מספר 1, מתל אביב בדרך לנווה אילן!".
מערכת ice |  5
אוהד חמו בחדשות (צילום צילום מסך חדשות ערוץ 12)
אחרי שכמעט לירון ויצמן, מגישת "האח הגדול" ברשת 13, פספסה את השידור אמש (שני) וממש לא באשמתה, כאשר המגישה כך מסתבר על פי TMI, נתקעה בפקקי ענק באיילון במשך כשלוש שעות ולמעשה הגיעה ממש ברגע האחרון לנווה אילן כדי לעלות לשידור, מסתבר שהיה בכביש עוד טאלנט חשוב, אבל של המתחרים הגדולים מחדשות 12.
אוהד חמו, הכתב לענייני ערבים של המהדורה המרכזית בחדשות 12, סיפר כי גם הוא היה תקוע בכביש העמוס במדינה במשך שעות ארוכות כשנסגר בשעות הערב המאוחרות. חמו כתב בטוויטר שלו בזעם: " פרצופה של המדינה. 3 שעות ו 40 דקות אני עומד בפקק בכביש מספר 1, מתל אביב בדרך לנווה אילן!".

עוד המשיך: "3 שעות ו 40 דקות בפקק. להערכתי יש לי לפחות עוד חצי שעה להזדקן כאן. שום תאונה בעולם לא מצדיקה סגירה של הכביש החשוב בישראל לכל כך הרבה זמן. יכול להיות ששום דבר לא עובד כאן כמו שצריך?".
צייצנים מהימין נהנו ללעוג על חשבונו: "שנה וחצי אנחנו עומדים בפקקים ואתה היית בטוח שזו דמוקרטיה. תועמלן", "זדיין יה אפס ליצן. אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי. מקווה שכל יום תתייבש בדרכים", "אתה בטח בעד חסימת איילון בכיף שלכם, לא?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אהוד שאוהד את החמאס (ל"ת)
    סימה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    וואלה?
    אורן 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחשוב טוב חתיכת זבל.תחשוב מה עוברים אזרחים תמימים בגלל ההפגנות שלכם.אמרתי הפגנות? לא התבלבלתי.זה חסימת כבישים שלכם ולא בגלל תאונה.רק משום שביבי ראש מממשלה .אתה יודע לאן ללכת ?נכון להז.....
    סגור
  • 3.
    אנונימית
    אנונימית 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון רק מחאה של קפלן יכולה לעצור אנשים ל4 שעות.. תאונה? למי אכפת
    סגור
  • 2.
    אמן תעמוד כל החיים שלך בפקקים. כתב של החמאס. (ל"ת)
    בגד 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    תגובה
    ישראל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפקקים בלתי נסבלים
    סגור