טלוויזיה

כתבת חדשות 12 חושפת את הסוד: זו הסיבה שהיא משדרת יחפה

יונה לייבזון, שליחת חדשות 12 לארצות הברית, חשפה כי היא שידרה מהנאום של נתניהו בקונגרס יחפה על במה משלה, כשהיא עומדת לצדו של ירון אברהם: "היינו צריכים לתאם גבהים. סך הכל אלגנטי לשדר ככה מהקונגרס". צפו
מערכת ice |  1
יונה לייבזון (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
יונה לייבזון, שליחת חדשות 12 לארצות הברית, העלתה היום (חמישי) סדרה של סטורים משעשעים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם חשפה כי היא שידרה יחפה מהמשדר של חדשות 12 בנאום של בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי.
בסטורי הראשון שהעלתה, שיתפה לייבזון תמונה שלה עומדת ומשדרת על במה קטנה כשהיא יחפה, ובו היא כתבה: "יש פה עדי ראייה. אתם רואים פה כתבת יחפה, אני רואה פה פדיקור שהותאם לשטיח. עיתונאית חוקרת".
בהמשך, העלתה יונה לייבזון סטורי נוסף, בו היא עומדת על אותה במה לצדו של כתב ומגיש חדשות 12, ירון אברהם, כאשר היא עומדת עם המיקרופון של חדשות 12 על במה כשהיא יחפה כמובן, ולצדה ירון אברהם עומד על השטיח, לא על במה, ושניהם משדרים.
הסטורי של יונה לייבזון: (צילום מתוך: אינסטגרם yunalibzon@)
הסטורי של יונה לייבזון: (צילום מתוך: אינסטגרם yunalibzon@)
בסטורי עצמו כתבה יונה לייבזון: "וכדי לתאם את הגבהים עם ירון, אני הייתי צריכה להוריד את העקבים וגם לעלות על קופסה. סך הכל אלגנטי לשדר ככה מהקונגרס" כשאל הסטורי של השניים משתפת שליחת חדשות 12 לארצות הברית אימוג'י קורץ.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליבזון
    זוזו 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    היית צריכה בנוסף לשים חיג'ז ולהתפלל אללה אקבר
    סגור