טלוויזיה

משתתף "המרוץ למיליון": "בטוח לא שמחים שאני בתוכנית טלוויזיה"

איציק סוקולובסקי, המככב בימים אלה בתוכנית "המרוץ למיליון", משתף בתחושות הקשות שהוא חש במהלך השנים האחרונות, מאז החליט לבחור בדרך משלו שאינה תואמת את זו של הוריו: "ההורים שלי לא היו ממש גאים בי במשך השנים. הייתי סוג של אכזבה" 
רוני שיינר |  1
איציק ואסתי סוקולובסקי המרוץ למיליון (צילום קשת 12)
איציק ואסתי סוקולובסקי מככבים בימים אלה על המסך במסגרת התוכנית "המרוץ למיליון" (קשת 12). השניים, שיש שיגדירו בתור "חרדים מודרניים", מתגוררים ברמת גן והורים לשלושה ילדים: הדר (12), חגית (9) ואריאל (2.5). 
בפרק שישודר הערב (שני) משתף איציק (35), שנולד בירושלים למשפחה חרדית, בתחושות הקשות שהוא נושא עימו בשנים האחרונות, מאז לקח כיוון עצמאי ובחר בדרך השונה מזו של הוריו.  
"היה לי נורא קשה כי ההורים שלי לא היו ממש גאים בי במשך השנים. הייתי סוג של אכזבה, ולפחות שהילדים שלי יהיו גאים בי", שיתף איציק בקול חנוק מדמעות. "לא תמיד הלכתי בתלם של ההורים שלי, אני קצת שונה מהם. הם בטוח לא שמחים שאני משתתף בתוכנית טלוויזיה, שאני מתלבש שונה מהם ושאני עושה דברים שהם פחות מתחברים. וזה בסדר. לכל ילד יש איזה משהו שהוא רוצה שההורים שלו יהיו גאים בו. אפילו קצת. לא הרגשתי את זה הרבה בחיים". 

 
מתוך "המרוץ למיליון", באדיבות קשת 12
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איציק יקר
    קליאו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים הדבר הכי נכון לעשות זה להפנות את הגב לעבר, ולא להביט יותר לאחור. יש דבר כזה, "הורות רעילה". אני לא מכירה את הוריך, אבל מאוד ייתכן שמדובר בהורים רעילים. אחרי שקראתי כאן את דבריך, ברור לי מה אני הייתי עושה, - הייתי מנתקת קשר. בכל מקרה, מאחלת לך שתמצא את הדרך הנכונה, ומי יודע, (ולמרות כל מה שכתבתי), אולי גם את הדרך הנכונה לליבם.
    סגור