טלוויזיה

הבן של אייל ברקוביץ' נגד ערוץ 14: "מטומטמים כמו המחנה שלהם"

ערוץ 14 חטף ברשתות החברתיות אחרי שעל רקע פרישתו של הנשיא ביידן מהמרוץ לנשיאות, העלו כיתוב על המסך בו נכתב: "ביידן פורש מהמרוץ לנסיעות ארה"ב". הבן של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', לא נותר חייב ותקף. צייצנים נוספים לא נשארו אדישים: "ערוץ 14, יש לנו כמה נוסעים לדבר עליהם"
מערכת ice |  2
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 עמד אמש (ראשון) במרכזה של פאדיחה ענקית ולעג גדול מאוד ברשת החברתית טוויטר, זאת לאחר שהעלו כתובית על המסך על רקע פרישתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מהמרוץ לנשיאות, ובה נכתב כי "ביידן פורש מהמרוץ לנסיעות ארה"ב".
בעקבות כך, הצייצנים בטוויטר ממש לא תכננו לרחם על הערוץ בעקבות הטעות המביכה, ונכנסו בערוץ. אחד מהם הוא בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', שצירף את צילום המסך מתוך מדהדורת החדשות של ערוץ 14 בהגשתה של מגי טביבי, וברקע עקץ: "מטומטמים כמו המחנה שלהם".
צייצנים נוספים ממש לא התכוונו לרחם על ערוץ 14 ומצאו הזדמנות פז להיכנס בו. אחד מהם כתב: "ערוץ 14, יש לנו כמה נוסעים לדבר עליהם", כשאחרים כתבו: "באמת שאני תוהה מי הגאון שאחראי על הניסוחים של הכותרות של ערוץ 14", "ערוץ 14: אנחנו לא מבינים למה בנק לעומי לא מוכן לפרסם אצלנו?!" ו"יכהן בתור היועץ הלשוני של ערוץ 14".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבן של
    יואב 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן הזבל לא נופל רחוק מהפח
    סגור
  • 1.
    צודק לגמרי בכל מילה (ל"ת)
    רפי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור