טלוויזיה

מגישי חדשות 12 מתרגשים מהגעת אלמוג בוקר: "מחכים בבית החדש"

דפנה ליאל כתבה לכבודו של בוקר: "וולקאם אלמוג. הקושי מובן אבל יש לך שליחות גדולה וחשובה, בייחוד בימים אלה. מחכים לך", ירון אברהם הוסיף: "זכינו באיש עם לב ענק ועיתונאי מעולה, מחכים לך בבית החדש"
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
אחרי שאלמוג בוקר, כתב הדרום ומגיש חדשות 13 ואחד הכתבים הבכירים ביותר בערוץ, הנחית הבוקר (ראשון) פצצה של ממש, אחרי שהודיע עם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שהוא עוזב את חדשות 13, עובר למתחרה הישירה של הערוץ ומצטרף לחדשות 12, החברים בערוץ החדש מיהרו לברך.
דפנה ליאל כתבה לכבודו של בוקר: "וולקאם אלמוג. הקושי מובן אבל יש לך שליחות גדולה וחשובה, בייחוד בימים אלה. מחכים לך", ירון אברהם הוסיף: "זכינו באיש עם לב ענק ועיתונאי מעולה, מחכים לך בבית החדש".

כזכור, בוקר כתב: "חדשות 13 עכשיו ובעבר חדשות 10 היו בשבילי כמו משפחה. וזה קשה לעזוב. תמיד, בטח בימים אלה. זאת הייתה החלטה קשה, אולי הקשה ביותר שקיבלתי בחיי המקצועיים, אבל החלטתי שהגיע הזמן ללכת לאתגר חדש, כזה שיאפשר לי לעלות עוד מדרגה בהגשמה העצמית ובפעילות להצבת הדרום בצמרת סדר היום הציבורי, גם בימים שאינם מלחמה".
עוד כתב: "כשכל החטופות והחטופים יחזרו הביתה. זה רגע של פרידה מורכבת עבורי בעת הזו יותר מתמיד. אני רוצה לבקש סליחה וגם לומר תודה . סליחה מהחברים שאני כל כך אוהב ונמצאים בימים אלה במאבק חשוב מאוד. סליחה שאני עוזב. סליחה שאני עוזב עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה