טלוויזיה

אדוה דדון יוצאת ממסך חדשות 12: כמה תשלמו לראות אותה?

ביום ראשון ה-28.07.24 ייערך ערב אישי" עם אדווה דדון, עיתונאית ומגישת חדשות בערוץ 12, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. כמה תשלמו עבור כרטיס כניסה?
מערכת ice |  2
אדוה דדון (צילום מסך קשת 12)
המפגש יחל בהרצאה מרתקת של אדוה דדון: "סיפור על גבורה וחושך", בו היא תחשוף את הסיפורים הבלתי נתפסים של הגיבורות והגיבורים מהשבת השחורה מאז ה 7 לאוקטובר,  ואת סיפורה האישי שלה ושל בן זוגה, לוחם ביחידות המיוחדות אשר נפצע אנוש בקרב בזמן שהיא סייעה לחילוץ אנשים ממסיבת הנובה.
כמו כן תספר על היחידה המיוחדת שלחמה בקרב ההירואי בבארי, הגיבור שהציל מאות במסיבה ברעים, הגיבור שהדף את רימוני המחבלים, האישה שהצילה קיבוץ שלם, סיפורה של חטופה אחת מול שבעה מחבלים, ואיך נראית מקרוב הלחימה הקשה בתוך עזה ועוד.

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "קח אותי לירח" בכיכובם של סקרלט ג'והנסון, צ'נינג טייטום, וודי הרלסון ועוד. העלילה סביב רגע הנחיתה של אפולו 11 על הירח. גאונה שיווקית שגויסה לתקן את תדמית נאס"א, גורמת למהפך תקשורתי ותדמיתי ובדרך מאתגרת את משימתו המאתגרת ממילא של קול דייוויס, מנהל השיגור. כאשר הבית הלבן מחליט שהמשימה חשובה מכדי להיכשל, ג'ונס מקבלת הוראה לביים נחיתה מזויפת על הירח כתוכנית גיבוי והספירה לאחור מתחילה באמת.
עלות כניסת יחיד לערב אישי: 50  שקל דרך אפליקציית מיי עופר במקום 60 שקל, העלות כוללת: הרצאה + סרט +כיבוד: קפה ומאפה. בלו"ז: 19:00 התכנסות במתחם בית הקולונוע הוא סינימה בקניון הגדול 19:30-20:15 הרצאתה של אדווה דדון, 20:30– הקרנת סרט "קח אותי לירח ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקל וחצי (ל"ת)
    מריו 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הצחקתם אותי. גם אם היא תשלם לי אני לא יבוא (ל"ת)
    מבין עניין 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור