טלוויזיה

פאולה רוזנברג שוכחת מקשת 12: זה הערוץ החדש אליו עברה

פאולה רוזנברג, שבמשך שנים ארוכות הגישה יחד עם בעלה ליאון רוזנברג את תכנית הבוקר המשותפת בקשת 12, עזבו את הערוץ ממש לאחרונה והחוזה שלהם לא חודש וגם עשו רילוקיישן לקפריסין. היא הצטרפה גם כן ל'ישראלים' וכבר נרשם לה ויכוח ראשון עם אלירז שדה
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
האם המהלך של הערוץ החדש בישראל יעשה מהפכה ברייטינג? לצד חברי הכנסת לשעבר מהליכוד אורלי לוי ואורן חזן שחברו לערוץ החדש i24news, וישתתפו כפאנליסטים בתכונית החדשות "הישראלים", הסתבר כי עוד עיתונאית ומגישה מוכרת מאוד הצטרפה לתכנית וזה די עבר מתחת לתכנית.
פאולה רוזנברג, שבמשך שנים ארוכות הגישה יחד עם בעלה ליאון רוזנברג את תכנית הבוקר המשותפת בקשת 12, עזבו את הערוץ ממש לאחרונה והחוזה שלהם לא חודש וגם עשו רילוקיישן לקפריסין. היא הצטרפה גם כן ל'ישראלים' וכבר נרשם לה ויכוח ראשון עם אלירז שדה.
מדובר בתכנית שמטרתה להתחרות בתכונית "הפטריוטים" בערוץ 14, בפאנל כאמור חברים גם זוכה האח הגדול לשעבר אלירז שדה וכוכב הכדורגל לשעבר אלי אוחנה. הערוץ הושק ביום ראשון הקודם, ה-30.6. 
רק לאחרונה, כפי שנחשף ב-ice: העיתונאית והמגישה נוה דרומי עוברת מערוץ 14 לערוץ החדש שכבר מסעיר את שוק הטלוויזיה הישראלי - i24News. מדובר בטאלנט נוסף שמצטרף לרשימה ארוכה של מצטרפים כמו צבי יחזקאלי מרשת 13 שעבר רק לאחרונה.
בין העיתונאים שעוד הצטרפו ל-i24NEWS: מירי מיכאלי (מגישת המהדורה המרכזית), אורן וייגנפלד (מהדורת מוצ"ש), אורי קואל, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), עדי כהן (כלכלה), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים), סיון סיסאי (כתבת תרבות), ספיר לוי (כתבת צרכנות), קובי דהן (כתב דתות), ינון שלום יתח (כתב ירושלים, שטחים והתיישבות), נעמה קדוש (בריאות ורווחה), דסק החוץ: יאנה סוריאדנה, אואן אלתרמן, סיריל עמר ובנג'מין פטרובר שישמש כתב i24NEWS בפריז. עוד הצטרפו חגי גולן שישמש פרשן כלכלי וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח..להיתחרות בפטריוטים ??? (ל"ת)
    אסף 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור