טלוויזיה

דייר האח הגדול בווידוי קורע לב: "לא יצאתי מהבית שנתיים"

כוכב העונה החדשה של "האח הגדול", חיים, חשף בפני שאר הדיירים את הקושי שעבר בחייו בעקבות המילה "גמד": "אני לא יצאתי שנתיים מהבית בגלל המילה הזאת. זו מילה שהקונוטציה שלה היא הכי חרא בשבילי בחיים האלה. אני סבלתי ממנה בקטע מוגזם. זו המילה שעשתה לי רע בחיים האלה ובגללה הסתתרתי". צפו
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13 יצאה לדרכה לאחרונה והביאה עמה לא מעט דמויות מרגשות, ססגוניות ומרתקות למסך שלנו. בין הכוכבים הגדולים בעונה הזאת ניתן למצוא את הדייר חיים, נמוך קומה, שחשף בפני הדיירים בקטע קורע לב בפרק האחרון ששודר את מה שעבר עליו בעבר ואת הפגיעה שהוא חווה מהמילה "גמד".
חיים סיפר באסיפת הדיירים כי "כשהייתי בחוץ ואנשים אומרים את המילה גמד, קשה לך לעבור ולהסביר לאחד אחד את מי שאתה ומה שאתה באמת. כבר אין לי כוחות. אחת הסיבות שהגעתי לכאן זה כדי להיות מגפון של הנושא ולהסביר לאנשים את זה. ובזמן האחרון המילה הזאת נשמעה לידי כמה וכמה פעמים על ידי דיירים מהבית".
חיים המשיך: "אני יודע שזה לא בכוונה ואתם לא רוצים לעשות לי דבר רע, אבל אני לא יצאתי שנתיים מהבית בגלל המילה הזאת. מכיתה ז' עד כיתה ט' כשהתחלתי את הפנימיה לא הייתי יוצא מהבית. הייתי הולך לבית ספר, הולך הביתה, והייתי הולך עם אוזניות. עד היום אני הולך עם אוזניות. אני לא מסוגל ללכת בתוך קניון, בתוך חנויות".
 

לסיום אמר חיים: "זו מילה שהקונוטציה שלה היא הכי חרא בשבילי בחיים האלה. אני סבלתי ממנה בקטע מוגזם. זו המילה שעשתה לי רע בחיים האלה. זו המילה שבגללה הסתתרתי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה