טלוויזיה

השחקנית הישראלית בליהוק מטורף: תככב בסדרה החדשה של סקורסזה

דר זוזובסקי, השחקנית והדוגמנית הישראלית, זכתה לליהוק מטורף ותככב בסדרה חדשה של במאי העל, מרטין סקורסזה - "מרטין סקורסזה מציג: הקדושים". מתי תעלה הסדרה ואיזה תפקיד תגלם שם? כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
דר זוזובסקי (צילום אינסטגרם darzuzo@)
דר זוזובסקי, השחקנית והדוגמנית הישראלית, שרק לאחרונה חשפה את רגעי האימה שחוותה בניו יורק אחרי ה-7 באוקטובר, חווה הישג ענק ומקפצה אדירה לקריירה שלה, אחרי שלוהקה לסדרה החדשה של במאי העל, מרטין סקורסזה - "מרטין סקורסזה מציג: הקדושים".
על פי הפרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", זוזובסקי לוהקה לסדרה החדשה של סקורסזה, שכבר בימים הקרובים אמורה להתחיל להצטלם לרשת "פוקס". מדובר בסדרת דוקו דרמה חדשה של סקורסזה, כאשר הוא צפוי ללוות את הסדרה בקריינות וראיונות שיערוך.
ואיזה תפקיד תגלם זוזובסקי בסדרה החדשה של סקורסזה אתם שואלים? ובכן, הדוגמנית תגלם את דמותה של מרים מגדלנה, היהודייה שהצטרפה לחבורת התומכים הכי קרובים של ישו. על פי הפרסום, הסדרה תעלה למסכים כבר במהלך השנה הנוכחית.
כזכור, לאחרונה חשפה זוזובסקי כי נתקעה בארצות הברית בזמן מתקפת ה-7 באוקטובר ללא אפשרות לחזור לארץ, כאשר מי שהייתה איתה שם היא הדוגמנית שלומית מלכה. זוזובסקי שיתפה שעברו עליה רגעים קשים ומלחיצים במיוחד.
בין היתר סיפרה הדוגמנית: "פחדתי ללכת ברחוב, פחדתי לדבר עברית, היו הפגנות של פרו פלסטינים מתחת לבית שלי. שלומית הרגיעה אותי ואני הרגעתי אותה, עברנו את התקופה הזו ביחד וחיזקנו אחת את השנייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה