טלוויזיה

ערוץ הספורט בבשורה ענקית: התוכנית האהובה חוזרת לעונה חדשה

ערוץ הספורט הודיע כי התוכנית האהובה "בובה של לילה" חוזרת לעונה חדשה ב-24.7.2024
מערכת ice | 
ערוץ הספורט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ערוץ הספורט הוציא היום (שלישי) הודעה משמחת במיוחד לצופים, במסגרתה חשף כי התוכנית האהובה "בובה של לילה" חוזרת לעונה חדשה וקורעת מצחוק, שתצא לדרכה בתאריך ה-24.7.2024, אז תעלה לשידור העונה ה-9 במספר של הסדרה המצליחה, שבדרך גם שידרה עוד ארבעה פרקים מיוחדים.
בובה של לילה הפכה בשנים האחרונות לקאלט של ממש בקרב חובבי הספורט בישראל, אך לא רק. בתוכנית הסאטירית, המשודרת בערוץ הספורט משנת 2011, ישנן דמיות רבות של בובות, כשם התוכנית כמובן, מהוות סאטירה על דמויות בולטות שונות מעולם הספורט בישראל, ובעיקר מתחום הכדורגל. התוכניות בנויות לפי תבנית קבועה, עם פינות, דמויות ואלמנטים חוזרים.
את מרבית הבובות מדבב מיקו ג'מאל ("מיקו החקיין"), ובהן בובות של שלמה שרף (שנוצרה לאחר שהוצמדה מסכת גבס לפניו של שרף), אבי לוזון, אלי אוחנה, שייע פייגנבוים, מרדכי שפיגלר, רן בן שמעון, צביקה שרף, יוסי מזרחי, אייל ברקוביץ' ודרור קשטן.
בעונה השנייה הצטרפו בובות חדשות של יצחק שום ואלישע לוי, ובשלישית בובות של אבי נמני, מאיר איינשטיין, אופירה אסייג (מדובבת על ידי תמר ורון), יורם ארבל ואבי מלר (מדובב על ידי דורון ביטון), וגרסאות חדשות לבובותיהם של ברקוביץ' (בדיבובו של אורן זוזל), שרף ולוזון.
בעונה הרביעית הוצגו בובות חדשות של יוסי בניון (מדובב על ידי דורון ביטון) וראובן עטר וגרסאות חדשות לבובותיהם של אוחנה ופייגנבוים, בתוכניות המיוחדות ב-2020 נוספו בובות חדשות של אלי אילדיס (בדיבובו של לירון ברנס) ועמיחי שפיגלר (בדיבובו של אור גבאי), ובעונה השביעית בובה חדשה של רון קופמן.
בובה של לילה חוזרת לעונה חדשה
ג'מאל מחקה דמויות נוספות שמופיעות בתוכנית בקולן בלבד - דייוויד בלאט, גוסטבו בוקולי, זוהיר בהלול ודני דבורין. את התוכנית מגיש אלי בן דוד, שהוא גם התסריטאי הראשי, בדמות המכונה "שוקו", שהופיעה לראשונה בתוכנית "החיים על פי שוקו" ששודרה בערוץ הספורט.
חלקה העיקרי מתנהל בפאנל בהנחייתו של "שוקו", בו משתתפות גם הבובות השונות וכן דמויות נוספות בגילומם של קומיקאים קבועים. כמו כן, בפאנל התוכנית משתתף באופן קבוע אורח, שהוא אישיות מתחום הספורט בהם: אסי ישראלוף, אלי יצפאן, שלום מיכאלשווילי, ירון ברלרד ונדב אבוקסיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה