טלוויזיה

האח הגדול משגע את הצופים: זה מה שיקרה לראשונה בתולדות התוכנית

בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול, השנה החליטה רשת 13 לפתוח ערוץ תקשורת נוסף עם הצופים, במהלכו דיירי האח הגדול יתיישבו מול המיקרופון, ללא צנזורה, במטרה לתת לכם הצצה בלעדית לחיים בתוך הבית המפורסם במדינה. כך זה יעבוד
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום האח הגדול)
בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול, השנה החליטה רשת 13 לפתוח ערוץ תקשורת נוסף עם הצופים. מידי שבוע דיירי האח הגדול יתיישבו מול המיקרופון, ללא צנזורה, במטרה לתת לכם הצצה בלעדית לחיים בתוך הבית המפורסם במדינה. 
דיירי האח יקיימו שיחה אישית מלב אל לב תחת עין המצלמות על המשימות, ההדחות, הרומנטיקה ועל החוויה הכללית בתוך כותלי הבית. כזכור, רק אתמול (שלישי) נודע על דרמה לא קטנה שהתרחשה בבית האח הגדול.
אור בן דוד, מתמודד בולט בעונה הנוכחית של התוכנית ברשת 13,  ומי שסומן כפייבוריט של קבוצת "צבא האמת" שהבטיחה לתמוך בו עד הגמר, שיתף עם כניסתו לבית כי הוא רווק. אור, בן 29, גרוש פלוס 1 מראשון לציון, עובד כנגן הדרבוקה של איתי לוי מזה 11 שנה. 
 

צופי ערוץ 26 שצפו בשידור הישיר מהבית נדהמו לשמוע, במהלך שיח בחצר שהתקיים בין אור למספר דיירים נוספים, כי הוא מנהל מערכת יחסים עם ניצן מדנס, בת 24 מפתח תקווה, זאת על אף שטען לפני שנכנס לבית כי הוא רווק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה