טלוויזיה

HOT בלב הסערה: הסדרה החדשה שחושפת את המפלגה החרדית

בתזמון מושלם לאחר החלטת בג"צ על חוק הגיוס, HOT מכריזה על סדרה חדשה העוסקת בהיסטוריה המדהימה של מפלגת ש"ס, אחת התנועות המשפיעות בהיסטוריה של מדינת ישראל
מערכת ice | 
מפלגת שס (צילום רועי פרג')
היוצרים המוערכים קובי פרג' ומוריס בן מיור עמלו רבות לאחרונה על סדרה דוקומנטרית חדשה, שמבקשת להתייחס לאחת הסוגיות הבוערות ביותר בחברה הישראלית מזה שנים רבות, בהקשר של החברה החרדית. הסדרה, שבה חנה אזולאי הספארי משמשת כקריינית, עוסקת בסוגיות כמו לימודי ליבה וגיוס לצה"ל.
בתזמון אקטואלי במיוחד, לאחר שבג"צ קבע כי על המדינה לגייס חרדים, תעלה לאוויר בשבועות הקרובים (21.7.24) הסדרה בערוצים  HOT8 וב- HOTVOD. הסדרה, בשם "שאגת ש"ס", בת 3 פרקים, מספרת באופן מקיף את תולדותיה של אחת התנועות הפוליטיות הגדולות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה הישראלית. 
באמצעות תחקיר ארכיוני רחב היקף ומגוון מרואיינים רלוונטיים, אנו רואים לאורך שלושת הפרקים איך צמחה המפלגה, מה היו מטרותיה, איך צברה את כוחה ומה עשתה עם הכוח העצום הזה. כמו כן, הסדרה תבחן כיצד הועילה מפלגת ש"ס למצביעיה בפרט ולתושבי ישראל יוצאי עדות המזרח בכלל והאם הצליחה, בסופו של דבר, לכונן את המהפכה הספרדית עליה חלמו מקימיה בתחילת הדרך.
הפרק השלישי והמסכם בוחן האם המפלגה הצליחה להביא את בשורת השינוי המובטחת לציבור המזרחי או שהפכה למפלגה מסואבת שדואגת לג'ובים למקורבים. כמו כן, הפרק מתייחס לסוגיות הבוערות והאקטואליות של יחסי דת ומדינה בראי ש"ס, חינוך ולימודי ליבה, גיוס חרדים לצבא ומה מקומה של ש"ס בישראליות העכשווית, עשור לאחר מותו של המנהיג הרוחני שלה הרב עובדיה בן יוסף. 

בסדרה ראיינו פרג' ובן מיור, גלריה רחבה של מרואיינים ביניהם: פרופ' סמי שלום שיטרית, פרופ' יפעת ביטון, עדינה בר שלום, איציק סודרי, אלי ישי, מוטי גילת, יהושע רזניק, אנשיל פפר, עופר שלח ומירב אלוש לברון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה