טלוויזיה

נטפליקס עוברת לנקניקיות: לא תאמינו מה יגיע אליכם בקרוב למסך

נראה שלאחרונה נטפליקס מנסה "לירות לכל הכיוונים" במטרה להביא צופים נוספים ולקוחות חדשים, לאחר בחברה חשו צורך לשנות מעט את המודל שכולנו התרגלנו אליו. עוד נראה כי בנטפליקס מוכנים לקחת סיכונים לא קטנים, כפי שהצעד הבא של ענקית הסטרימינג מראה
מערכת ice |  1
נטפליקס ונקניקיות-אילוסטרציה AI
לאחר שנודע כי נטפליקס החליטה לשנות את מודל התכנים שלה אליו התרגלנו, וביצעה כמה עסקאות חדשות כדי להביא לשירותיה תכנים שלא היו בסדר העדיפויות שלה עד כה. כזכור, נטפליקס החליטה להיכנס לעסקי שידורי הספורט בשידור חי, לאחר שנודע כי נטפליקס רכשה את זכויות השידור של הקרב הצפוי של מייק טייסון האגדי מול ג'ייק פול.
כזכור, בחברה התייחסו לשינויים, כאשר מנהלת התוכן הראשית של נטפליקס, בלה באג'ריה, אמרה על המהלכים האחרונים של החברה: "במהלך השנה שעברה, קיבלנו החלטה להמר בגדול על השידור חי. לנצל את הקהל הרב שיש לקומדיות, תוכניות ספורט, ריאליטי ועוד".
כעת פורסם כי נטפליקס לוקחת סיכון נוסף ותשדר אירוע די מוזר ושנוי במחלוקת, תחרות אכילת נקניקיות, כן, קראתם נכון. ביום הראשון לחודש ספטמבר מציינים בארה"ב את "יום העבודה" (Labor Day), ובו תתקיים תחרות עזה בין שני מומחים הידועים בתחום המוזר והפופולרי בארה"ב, אכילת נקניקיות במהירות הבזק. 
התחרות העזה כאמור, תתקיים בין שני אלופים בתחום, כאשר הראשון מארה"ב, ג'ואי צ'סטנוט המוכר מאד במדינה בשל זכיותיו הרבות בתחרויות אכילת נקניקיות. והשני הוא טאקרו קובאיאשי, יפני די צנום שגם הוא זכה בלא מעט פרסים בתחום.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנטפליקס האלה ירדו
    נטפליקס 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לצפות הנטפליקס ישראל מזה שווה הנטפליקס אמריקאי יותר טוב לפחות בנטפליקס אמריקאי יש ים של תוכן הנטפליקס ישראל לא שווה כלום הנטפליקס של אמריקה יש יותר מה לצפות
    סגור