טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מציינת יום הולדת עצוב: "לא מתחשק לחגוג"

המגישה ועורכת הדסק הכלכלי של חדשות 12 נכנסה והתקבלה בשירים ובחיבוקים: "האחת והיחידה מציינת את יום הולדתה. אין רגישה, מקצוענית ואהובה ממך". מרציאנו עצמה שיתפה את הוידאו שבו היא נראית מקבלת את החום והאהבה, אך הדגישה: "זאת שנה שלא ממש מתחשק לחגוג. תודה לחברי המערכת המקסימים שלא ויתרו"
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
בעוד מדינת ישראל עדיין שרויה במלחמה וכן, גם מערכות החדשות עסוקות מעל הראש בסיקור כל האירועים, בחדשות 12 התפנו אמש (שני) לכמה דקות של אקספיזם כדי לנסות ולחגוג אפילו אם באופן סמלי לקרן מרציאנו את יום הולדתה.
המגישה ועורכת הדסק הכלכלי של חדשות 12 נכנסה והתקבלה בשירים ובחיבוקים: "האחת והיחידה מציינת את יום הולדתה. אין רגישה, מקצוענית ואהובה ממך". מרציאנו עצמה שיתפה את הוידאו שבו היא נראית מקבלת את החום והאהבה, אך הדגישה: "זאת שנה שלא ממש מתחשק לחגוג. תודה לחברי המערכת המקסימים שלא ויתרו".

רק בשבוע שעבר, המגישה הוותיקה של חדשות 12, שיתפה את הראיון האחרון שהעניק לה בדצמבר 2020, השר לשעבר דוד לוי, אולי הראיון הטלויזיוני האחרון שלו, לפני מותו אמש [ראשון] בגיל 86. לדעתה, התשובה שנתן שם רלוונטית גם היום.
מריצאנו העלתה סטורי לאינסטגרם שלה וכתבה: "זילזלו בו, לעגו לו, צחקו על האנגלית שלו. כמה עלבונות ספג ״המרוקאי מבית שאן״. ביום הזה כדאי שנזכור את הגזענות המכוערת אבל גם את העובדה שדוד לוי היה מהפכן, פורץ דרך ומקור השראה".
 
עוד כתבה על הפוליטיקאי המנוח: "פועל הבנין שהגיע עד לצמרת המדינית והפוליטית. היה קשה לתפוס אותו בטלפון בשנים האחרונות, הוא התחמק מעיתונאים. כשסוף סוף הצלחתי לתפוס אותו הוא אמר: את יודעת שקשה לי להגיד לך לא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרן, התחלת להעסיק חברת יח"צ?
    אלעד 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תוהה מהיכן כל הכתבות האוהדות עלייך... האם התחלת להעסיק חברת יח"צ? אני לא יודע, רק שואל ותוהה...
    סגור
  • 1.
    ממורמרת
    אברם 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שום דבר טוב לא יבוא לידי ביטוי אצל אשה ממורמרת כמוך רק רוע..מזל טוב.
    סגור